Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik heb weer fijn toetsweek dus de komende dagen fijn wat uurtje blokken, maar dat overleven we ook wel weer. 
mAnDyXX schreef:leuk dat je op Urnie mocht Pauline!! Het is idd nog een jonkie net van de moeder weg zeg maar en dan paar weken erna
SuusKiiss schreef:Haha!! Mooi dat je weer internet hebt! Bij ons waait het ook aardig hard!! Wanneer komen jullie Lea en Urnie ophalen?
Hij wilde steeds maar achter de andere paarden aan, hij begint al een echte lespony te worden. Hij raakte een beetje in de war toen hij allemaal moeilijke dingen moest doen, zoals op eigen beentjes lopen
Maar hij heeft heeel goed zijn best gedaan, ben trots op 'm! Ingriddd schreef:He Hestejente, ik had allaaaaaaaaaaaaaaaaang gezien dat je vandaag op 'mijn' Fjord had gereden, haha. Je komt hier maar 's langs tegen die tijd, kun je 'r nog een keer op.

Geef het morgen maar door, dat zal ze wat leuker vinden dan om kwart voor 10 's avonds. En jahoor dat lijkt me super leuk!
Je geeft maar een gil tegen die tijd.

_Roosmarijn_ schreef:Volgens mij staan ze nog apart.. Ze hebben geloof ik ook weer een aantal pensionpaarden apart gezet als ik het goed begreep van Asley. Zij en Tiara zijn echt een leuk stelletje, te grappig om te zien!
hestejente schreef:_Roosmarijn_ schreef:Volgens mij staan ze nog apart.. Ze hebben geloof ik ook weer een aantal pensionpaarden apart gezet als ik het goed begreep van Asley. Zij en Tiara zijn echt een leuk stelletje, te grappig om te zien!
Pensionpaarden apart? Waarom? Die Ashley vind ik maar een irritant wicht trouwens

Maar dat is jou mening.. Ik vind Ashley best aardig, op stal is ze best gezellig. En ze is helemaal gek op de manegepaarden, vooral Otis en Binky zei ze. Wat ik tot nu toe van d'r heb mee gemaakt is ze best oke! 
hestejente schreef:mAnDyXX schreef:leuk dat je op Urnie mocht Pauline!! Het is idd nog een jonkie net van de moeder weg zeg maar en dan paar weken erna
Hij heeft nog van die lieve baby-oogjes![]()
@ Ingriddddddddddddd: wil je wat leuks? Dat kan. Scroll even naar boven. Vandaag ben ik met de fjordie aan het werk geweest!
en zaterdag rijd ik me les niet mee, omdat ik vrijdag een feest heb en ik heeeeel laat thuis kom! mAnDyXX schreef:Ja idd ze heeft nog echt van die baby oogjes en ze past met der hele lichaam op mijn hand zo lief is ze
Het was misschien niet zo aardig van mij om het zo neer te zetten, daar heb je wel gelijk in. Maar daar verandert mijn mening niet door. 

Leuk dat je ook weer wat laat horen! Met mij is ook alles goed
Annet geeft leuk les hoor! Ze geeft goede tips 

Nu heb ik wel heel veel foto's als herinnering
Maar ja, heb er nooit genoeg van m! 
, maar dat heb ik geloof ik al gezegd
)