wie rijd er op manege nieuw hagen nauwe

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Suzanne1408

Re: wie rijd er op manege nieuw hagen nauwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-08 21:25

Haha!! Mooi dat je weer internet hebt! Bij ons waait het ook aardig hard!! Wanneer komen jullie Lea en Urnie ophalen?

_Roosmarijn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-08 21:31

Leuk dat je weer internet hebt Ingrid! Lachen
En ja het waait hier ook nogal hard ja.. niet bepaald handig als je naar je paard wilt.. maar ach.. Tong uitsteken
Met mij gaat alles goed hoor! Lachen Ik heb weer fijn toetsweek dus de komende dagen fijn wat uurtje blokken, maar dat overleven we ook wel weer.
Doe de groetjes maar aan Valerie!

_Roosmarijn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-08 21:31

Leuke avatar trouwens!

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-08 21:33

mAnDyXX schreef:
leuk dat je op Urnie mocht Pauline!! Het is idd nog een jonkie net van de moeder weg zeg maar en dan paar weken erna

Hij heeft nog van die lieve baby-oogjes Haha!

@ Ingriddddddddddddd: wil je wat leuks? Dat kan. Scroll even naar boven. Vandaag ben ik met de fjordie aan het werk geweest!

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-08 21:36

SuusKiiss schreef:
Haha!! Mooi dat je weer internet hebt! Bij ons waait het ook aardig hard!! Wanneer komen jullie Lea en Urnie ophalen?

Volgende week vrijdag Huilen

Die Urnie Nagelbijten / Gniffelen Hij wilde steeds maar achter de andere paarden aan, hij begint al een echte lespony te worden. Hij raakte een beetje in de war toen hij allemaal moeilijke dingen moest doen, zoals op eigen beentjes lopen Nagelbijten / Gniffelen Maar hij heeft heeel goed zijn best gedaan, ben trots op 'm!

Ingriddd

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-08 21:36

He Hestejente, ik had allaaaaaaaaaaaaaaaaang gezien dat je vandaag op 'mijn' Fjord had gereden, haha. Je komt hier maar 's langs tegen die tijd, kun je 'r nog een keer op.

En Suuskiis, ze gaan vrijdag de 25e mee. Of had je op de manege in de hal niet een berichtje van mij gelezen ?

_Roosmarijn_ Valerie ligt lekker te slapen, zal ze maar niet wakker maken, he. Als ik 's in de vakantie weg ben, naar Canada of zo (zal wel een droom blijven), kom je dan asjeblieft hier slapen met SannevdM en Annemiek en dan gaan jullie Valerie verwennen ???? Ah, ah, aaaaaaaaaaaaaaaah ???? Haha.

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-08 21:38

Ingriddd schreef:
He Hestejente, ik had allaaaaaaaaaaaaaaaaang gezien dat je vandaag op 'mijn' Fjord had gereden, haha. Je komt hier maar 's langs tegen die tijd, kun je 'r nog een keer op.

Afgesprookt!

_Roosmarijn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-08 21:40

Nee maak d'r maar niet wakker. Knipoog Geef het morgen maar door, dat zal ze wat leuker vinden dan om kwart voor 10 's avonds. En jahoor dat lijkt me super leuk! Lachen Je geeft maar een gil tegen die tijd. Knipoog

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-08 21:41

Marieke vertelde dat de vier belgen morgen voor het eerst in de les gaan lopen. In een les met vier heren, zei ze. Ze lijken me heel braaf, en binnenkort zullen ze dan wel ook in de andere lessen verschijnen neem ik aan. Weet iemand of ze al bij de andere paarden op het land kunnen? Want als zo'n gevaarte het in de bak aan de stok krijgt met een van de "gewone" (laat ik het zo maar even noemen) paarden lijkt me dat niet zo'n aantrekkelijk idee...
Laatst bijgewerkt door Koper op 16-01-08 21:43, in het totaal 1 keer bewerkt

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-08 21:42

Hee maar Ingrid, wat fijn dat je een beetje tijd voor jezelf hebt, las ik nou op hyves dat je ook al weer aan het werk bent? Wat ben je gaan doen?

_Roosmarijn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-08 21:43

Volgens mij staan ze nog apart.. Ze hebben geloof ik ook weer een aantal pensionpaarden apart gezet als ik het goed begreep van Asley. Zij en Tiara zijn echt een leuk stelletje, te grappig om te zien!

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-08 21:44

_Roosmarijn_ schreef:
Volgens mij staan ze nog apart.. Ze hebben geloof ik ook weer een aantal pensionpaarden apart gezet als ik het goed begreep van Asley. Zij en Tiara zijn echt een leuk stelletje, te grappig om te zien!

Pensionpaarden apart? Waarom? Die Ashley vind ik maar een irritant wicht trouwens Boos!

SannevdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-08 21:48

hestejente schreef:
_Roosmarijn_ schreef:

Pensionpaarden apart? Waarom? Die Ashley vind ik maar een irritant wicht trouwens Boos!

Zie andere post.. Knipoog
Laatst bijgewerkt door SannevdM op 16-01-08 21:52, in het totaal 1 keer bewerkt

SannevdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-08 21:48

Ik heb vernomen dat Ashley ook op bokt rond struint, dus ik zou maar 'n klein beetje op je woorden passen. Knipoog

_Roosmarijn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-08 21:51

Ze vonden het geloof ik toch niet helemaal goed gaan, vooral Pino had het op Gijs gemunt vertelde ze. Die had allemaal wondjes, dus daarom hadden ze besloten een paar apart te zetten. Dat was onder andere een van de redenen.

Kan je vinden. Knipoog Maar dat is jou mening.. Ik vind Ashley best aardig, op stal is ze best gezellig. En ze is helemaal gek op de manegepaarden, vooral Otis en Binky zei ze. Wat ik tot nu toe van d'r heb mee gemaakt is ze best oke! Lachen

edit; Ja klopt ze zit op bokt, maar niet actief, ze zit meer op Hyves.

Mandy_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-08 21:58

HEy ingrid mooi Huisje heb je hoor ik had even gespiekt op hyves!! Veel plezier daar nog veder!!

Mandy_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-08 21:59

hestejente schreef:
mAnDyXX schreef:
leuk dat je op Urnie mocht Pauline!! Het is idd nog een jonkie net van de moeder weg zeg maar en dan paar weken erna

Hij heeft nog van die lieve baby-oogjes Haha!

@ Ingriddddddddddddd: wil je wat leuks? Dat kan. Scroll even naar boven. Vandaag ben ik met de fjordie aan het werk geweest!

Ja idd ze heeft nog echt van die baby oogjes en ze past met der hele lichaam op mijn hand zo lief is ze

jacqii

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-08 22:07

Yoo mensen, ik meld maar ook maar weer is..
morgen mag ik weer op floortje Haha! en zaterdag rijd ik me les niet mee, omdat ik vrijdag een feest heb en ik heeeeel laat thuis kom!
maar ik ga leren, want ik heb toets week het gaat nu heel goed op school kan echt trots op mezelf zijn!
haha,, ik heb eigelijk geen zin om alles bij te lezen maar t zal volgens mij toch wel moeten want weet niet echt waar jullie t over hebben!

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-08 22:17

mAnDyXX schreef:
Ja idd ze heeft nog echt van die baby oogjes en ze past met der hele lichaam op mijn hand zo lief is ze

is het een vrouwtje? Ik vind haar er in ieder geval heel lief uitzien.

@Sanne: ze mag toch best weten wat ik vind?

@ Jacq: succes met leren, wat fijn dat het zo goed gaat OK dan!

SannevdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-08 11:50

@ Pauline: Ja dat mag. Alleen is het misschien niet zo leuk om het om zo'n manier te moeten lezen.
Zou jij denk ik ook niet leuk vinden. Knipoog

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-08 12:31

Ze heeft zich vast al wel afgevraagd waarom ik haar van mijn vriendenlijst op hyves heb geflikkerd. Dus ik denk niet dat ze erg verbaasd zou zijn Knipoog Het was misschien niet zo aardig van mij om het zo neer te zetten, daar heb je wel gelijk in. Maar daar verandert mijn mening niet door.

SannevdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-08 13:04

Tuurlijk veranderd jouw mening daar niet door, ik zeg ook niet dat dat hoeft.
Bedoel je mening is niet voor niks je mening, die mag iedereen hebben.
Maar het is inderdaad niet zo aardig om het zo open en bloot op i-net neer te zetten, zonder dat je het rechtstreeks tegen de persoon in kwestie zegt. Stuur haar dan gewoon een keer een berichtje.
En als je dat teveel moeite vind voor iemand die je niet mag, zet het een volgende keer dan niet op zo'n openbaar forum neer. Dat moet je natuurlijk ook zelf beslissen, maar dat is mijn mening.

Dominiqueee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-08 15:20

@ Sanne: Ik ben het met je eens! Ik vind het ook niet zo aardig, maar Pauline moet het maar zelf weten als ze mot wilt hebben met Ashley, daar hebben wij niks te maken toch? Laten we het maar over wat anders hebben, ik vind dit niet zo interessant iig! Lachen

@ Jacq: Ik ga expres niet tot laat, want ik wil wel rijden hoor! Wordt een leeg lesje zo te horen, volgens mij heeft Sabrine dr les ook al afgezegd vanwege Shivon dr feest...

@ Ingriddd: Leuk dat je ff wat van je laat horen in dit topic. Ik ben al een trouwe lezer van je blog, haha. Lachen

Ik klim zometeen weer even op Ginger, heb dr echt zin in (vooral nu het zo goed gaat!). Haha!

x_kelsey_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-08 16:48

@Ingrid: Hoii!! Haha! Leuk dat je ook weer wat laat horen! Met mij is ook alles goed Lachen Annet geeft leuk les hoor! Ze geeft goede tips Knipoog
@Lisa: T filmpje blijft leuk Tong uitsteken
@Roos: De foto's van Urnie en mij zijn echt leuk geworden! Haha! Nu heb ik wel heel veel foto's als herinnering Lachen Maar ja, heb er nooit genoeg van m! Lachen
(Binnenkort volgt er een topic Knipoog Lachen, maar dat heb ik geloof ik al gezegd Tong uitsteken )

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-08 16:49

Nou even een update over Tommie! Hij had een spiertje in zijn rug niet lekker zitten. Maar Gert Jan heeft hem weer gemaakt. Hij liep nadat Gert Jan hem had gekraakt gelijk goed. Nu even een tijdje longeren en dan is het helemaal goed! Valt het eindelijk een keer mee.

Nou en ik ben volop fulltime aan het werk op een basisschool. Heb 3 kleuterklassen verdeeld over een week. Dus ik ken meer dan 75 kindernamen haha.