Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

(vooral de vieze praat aan het eind
) Jammer dat jullie er niet meer waren Bar, Nel en Cis! Weer een puntje erbij Bar, gefeliciteerd! Spannend een eigen winkeltje voor je schoonmoeder, waar zit het?
hoe kom je erop? Vandaag nog ff goed uitrusten voor je 1e werkdag morgen!
Nu komt het ook weer boven dat Renate en Eva allebei overbleven...hoe erg kan het gesteld zijn met je geheugen he!!
Whahaha die vieze praat! Idd jammer dat jullie er niet meer waren; we vroegen ons al af waar jullie waren! Bar hadden we nog op tijd gelezen, maar Cis d'r berichtje kwam pas over om half 12... sorry Cis, m'n foon zat in de lader! Nog wel een gezellige avond thuis gehad? Het komt allemaal zo dichtbij he; morgen is de grote dag! Hoe was de opening van de winkel Nel? Istie gewoon in Nieuwland?
Hebben jullie allemaal over Kims dr buik geaaid?

Citaat:Was zeker gezellig; we hebben weer ff genoeg lachvitaminen opgedaan zeg, zeker met Kims Whahaha die vieze praat!
*toch Kim?
Heel veel plezier iig! En leerse natuurlijk hè
na t zien van de site
Dat had ik ook toen ik al die namen weer zag. Die eerste series zijn er echt enorme bedragen gewonnen! Ga nog even op zoek naar foto's
Om nog wat meer het geheugen op te frissen. Volgens mij heb ik nl zelfs de allereerste serie gezien?

Maar leuk om de foto's te zien, lijkt echt al zo lang geleden! En die met die vuilniszak op het eind, hihi
(of ik hem ook echt helemaal keek? geen idee, herken die Deborah en Petra
)

en daarna was t al met de BN-ers. Dacht dat dat veel later was eigenlijk?
Grappig om die kandidaten weer terug te kijken. Was er echt al een héle boel vergeten! 
Ging ook prima vanmorgen
Even zien. Anders ff in Rdam op der wachten onderaan de trap.
)
Barbie1986 schreef:Moet eerst het M2 nog door zien te komen
. Kennen jullie me nog(kwam topic toevallig tegen).

Maar...toen was ik thuis en begon het toch te bloeden. Ik had een douchepleister op en die was helemaal volgelopen. Dus gebeld naar die dokter, moest ik weer terug
Daar hebben ze het weer helemaal schoongemaakt en extra verbanden aangebracht, zie er nu echt charmant uit
Eten gaat ook nog niet, dus ik ga lekker honger lijden!
Kan je ook niks vloeibaars eten? (soep, vla etc).
Had geen zin om 2 uur op je te wachten
We zijn trouwens wel een stel kneuzen hier he? Kims ziek, Marieke nog herstellende, Thirz nu in de lappenmand en ook ik ben nog steeds niet 100%! Verder iedereen wel (weer) helemaal blij en klachtenvrij
?