manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

voicenel

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-08 22:35

Hoi hoi,

gefeliciteerd bar met je volgende puntje!
Jammer dat je geen foto's hebt!

Beetje laat, maar ik kan/kon dus vanavond ook niet.
Ik dacht eerst dat ik het wel zou redden, maar vandaag was de opening van mn schoonmoeders winkeltje en het was de bedoeling dat we daarna bleven eten en dat is nogal uitgelopen.
We zijn nog maar net thuis.
Dus sorry had er wel veel zin in!
Ik hoop dat het gezellig is!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-08 11:10

geeft niet hoor Nel. Logisch dat je dan geen puf meer hebt Lachen
Wel een goede opening van je schoonmoeders winkeltje?

OW en Marieke en Thirz Knipoog
hier staan ze allemaal: alle seizoenen Tong uitsteken
http://nl.wikipedia.org/wiki/Wie_is..._de_Mol%3F
hadden we Liesbeth Kamerling genoemd gister?

Geert zat t seizoen daarvoor, en Sander de Heer daar nog weer voor Vork

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 11:47

Het was gezellig gister Ja (vooral de vieze praat aan het eind Clown ) Jammer dat jullie er niet meer waren Bar, Nel en Cis! Weer een puntje erbij Bar, gefeliciteerd! Spannend een eigen winkeltje voor je schoonmoeder, waar zit het?
En Bianz: heb helemaal dubbel gelegen om het woord 'grapsok' Haha! hoe kom je erop? Vandaag nog ff goed uitrusten voor je 1e werkdag morgen!
Owja, Liesbeth Pling Nu komt het ook weer boven dat Renate en Eva allebei overbleven...hoe erg kan het gesteld zijn met je geheugen he!!

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 12:40

Hooi!
Was zeker gezellig; we hebben weer ff genoeg lachvitaminen opgedaan zeg, zeker met Kims Haha! Whahaha die vieze praat! Idd jammer dat jullie er niet meer waren; we vroegen ons al af waar jullie waren! Bar hadden we nog op tijd gelezen, maar Cis d'r berichtje kwam pas over om half 12... sorry Cis, m'n foon zat in de lader! Nog wel een gezellige avond thuis gehad? Het komt allemaal zo dichtbij he; morgen is de grote dag! Hoe was de opening van de winkel Nel? Istie gewoon in Nieuwland?
Haha WIDM is nu ook duidelijk; bij mij ook het Aha-effect!
Gefeliciteerd met je winstpunt Bar! Volgende keer foto's dus Knipoog
En ja, morgen weer lekker werken! Heb er zin in; genoeg thuis gezeten. Ben benieuwd hoe het gaat!
Succes met je Waggels-fotoshoot; ben benieuwd naar de foto's!! O ja, had je nu nog les vandaag Thirz? Heb je er gisteren niet meer over gehoord?

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 16:51

hoi!

Fijn dat jullie ondanks onze stralende afwezigheid toch nog een supergezellige avond hadden Vork Hebben jullie allemaal over Kims dr buik geaaid? Clown
Hier zijn alle tassen/koffers/rugzakken/trollies/trekkoffers enz. ingepakt, dus ik ben er klaar voor hoor Haha!
Ik was nog even mijn fototoestel aan het leegmaken en toen kwam ik nog foto's tegen....volgens mij heb ik die nooit met jullie gedeeld dus ik ben ze nu aan het uploaden Bloos
over een uur of 3 moet ik dan wel zover zijn dat ik ze toe kan voegen Tong uitsteken

Bar ook van mij gefeliciteerd met je winstpunt! Tegen de tijd dat ik terugkom rijden jullie in de Z1 Cool

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 16:54

Ja het winkeltje is op nieuwland, gewoon aan het huis vast.
In de oude schuur.
Erg leuk en schattig!

Vondt het wel jammer dat ik niet kom komen, zeker als ik die leuke verhalen lees!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 17:18

Ja Cis, het komt nu wel erg dichtbij he? Morgen ga je al weg... vind het wel jammer... Hoop dat je het heel erg leuk gaat hebben in Peru!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-08 17:31

Hoe was t met de shoot Thirz? Vanmiddag toch wel even een mooi zonnetje? Leuke foto's?

Citaat:
Was zeker gezellig; we hebben weer ff genoeg lachvitaminen opgedaan zeg, zeker met Kims Whahaha die vieze praat!

Hihi.
Gelukkig laat ze die praat smorgens in de trein altijd achterwege Vork *toch Kim? Nors opkijken

En lekker hoor dat alles ingepakt is. Alles gedriedubbel checkt? Je verjaardagsboek en gelukspoppetje ook mee? Wel spannend hoor, maar wel leuk dat je nu lekker met annemiek (toch?) naar Peru gaat ipv alleen Lachen Heel veel plezier iig! En leerse natuurlijk hè Knipoog
Ben benieuwd naar de foto's Haha!

En op de zondag morgen iedereen nog Pling na t zien van de site Tong uitsteken Dat had ik ook toen ik al die namen weer zag. Die eerste series zijn er echt enorme bedragen gewonnen! Ga nog even op zoek naar foto's Lachen Om nog wat meer het geheugen op te frissen. Volgens mij heb ik nl zelfs de allereerste serie gezien? Verward

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 17:32

Ik heb nog wat foto's van mn buitenrit van vandaag...
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 17:37

Hier zijn ze dan:

Afbeelding

Thirz heeft haar draai gevonden als quiz-master
Afbeelding

Ook Anne heeft de smaak te pakken
Afbeelding

Kim is erg blij met dr pyjama/huisbroek (past ie nog Kim?)
Afbeelding

En natuurlijk het Peru-boek, het zit al in de tas hoor!
Afbeelding

Ons overheerlijke calorie-arme toetje Vingers aflikken
Afbeelding

En een groepsfoto geheel in kerstsfeer (alleen Bianz moeten we er nog even bij fotoshoppen)
Afbeelding

Nou dat was het even, hier is de link van het album als jullie de andere foto's ook nog willen zien:
http://www.mijnalbum.nl/Album=FF4PJG4X

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 17:43

Leuke foto's Cis! Had ze idd nog niet gezien...

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 17:51

Whaha, duurde ff voordat de zelfontspanner de foto wél scherp wilde maken Clown Maar leuk om de foto's te zien, lijkt echt al zo lang geleden! En die met die vuilniszak op het eind, hihi Tong uitsteken

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-08 18:03

leuke foto's! KLinkt zeker echt al lang gelee, terwijl dat eigenlijk best meevalt.
Hihi, en Cis maar rennen Clown

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-08 20:41

http://www.geocities.com/robbieazertyui/hmole1ep1.htm
haha, ik heb zelfs van de eerste mol dus stukjes gezien Clown (of ik hem ook echt helemaal keek? geen idee, herken die Deborah en Petra Ja )
Van de tweede ken ik dan weer niemand Vork
En die derde was met George als mol. Hihi, dat seizoen ook echt leuk! Iedereen vond hem zo lief en zo hardwerkend en zéker niet de mol Clown
4e heb ik ook gezien Ja en daarna was t al met de BN-ers. Dacht dat dat veel later was eigenlijk? Verward Grappig om die kandidaten weer terug te kijken. Was er echt al een héle boel vergeten!

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 19:17

Leuk hoor die foto's! Wat gaat de tijd eigenlijk hard he! We leven ondertussen alweer in maart! Bloos!

@ Anne: ik trein morgenochtend weer vrolijk met je mee hoor! Mijn les is verplaatst naar 08:30. Kunnen we weer heerlijk samen duf zijn in de trein om 06:16 Clown

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-08 19:56

whahaha, ja is goed Knipoog Ging ook prima vanmorgen Clown
Misschien dat er dan vanaf Bergen een klasgenootje mee duf is. Maar ze stapt ook vaak al in t voorste treinstel, omdat ze anders zo lang in de kou moet wachten Lachen Even zien. Anders ff in Rdam op der wachten onderaan de trap.

Maar lekker dat ze die les dan ineens verplaatsen Clown
Je verslag nog af gekregen? En hoe laat had jij je trein terug? (ik pas half 4, en ik gokte dat jij al veel eerder de trein had Tong uitsteken)
Je melk al gekocht? Vork

intral

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 21:15

Barbie1986 schreef:
Moet eerst het M2 nog door zien te komen Knipoog

Lukt je wel Haha!

eknein

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 21:25

Heey an, thirz, en de rest Tong uitsteken . Kennen jullie me nog(kwam topic toevallig tegen).

Hoe ist? Lachen

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 22:10

Jaja Nienke! Ik ken je nog wel hoor Knipoog
Ken je mij ook nog?

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-08 11:41

haha tuurlijk Nein Tong uitsteken
hoe is t met je paardje?

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 15:19

Hey Nienke Lachen

Nou, ben vanmorgen naar het ziekenhuis geweest om mijn litteken te corrigeren. Prik was alles behalve fijn (auw!), maar voor de rest voelde ik er niets meer van. Mond stond wel op half 7 van de verdoving, wat praten een beetje onmogelijk maakt Clown Maar...toen was ik thuis en begon het toch te bloeden. Ik had een douchepleister op en die was helemaal volgelopen. Dus gebeld naar die dokter, moest ik weer terug Scheve mond Daar hebben ze het weer helemaal schoongemaakt en extra verbanden aangebracht, zie er nu echt charmant uit Clown Eten gaat ook nog niet, dus ik ga lekker honger lijden!
Moet er een week mee lopen, volgende week gaan mn hechtingen eruit en dan moet ik nog met een siliconenslangetje tegen mn kin lopen om te verkomen dat er weer heel veel littekenweefsel komt.

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 16:50

Ai Thirz, dat klinkt niet prettig! Heel veel beterschapjes dan maar Ach gut Kan je ook niks vloeibaars eten? (soep, vla etc).

@ Anne: sorry dat ik vanmorgen niet op t perron stond! Ook helemaal vergeten een smsje te sturen. Ik ben niet naar school gegaan omdat ik weer zo ziek was. Gisteren was het ook al geen succes. Ik ben eerder naar huis gegaan en had dus inderdaad de trein van 13:34 Clown Had geen zin om 2 uur op je te wachten Tong uitsteken

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 17:18

Nou idd is dat niet prettig! Zoals ik al zei: nog een hele onderneming zeg! Ben je blij dat je naar huis mag, gaat het opnieuw bloeden! Nu lekker uitrusten, paracetamol in de aanslag voor als het nodig is en lekker van het vloeibare eten genieten Vork We zijn trouwens wel een stel kneuzen hier he? Kims ziek, Marieke nog herstellende, Thirz nu in de lappenmand en ook ik ben nog steeds niet 100%! Verder iedereen wel (weer) helemaal blij en klachtenvrij Clown ?

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 17:56

Haha nou eigenlijk niet Bianz, mn linkerscheenbeen doet nog steeds zeer. Er zit nog een hele bult op en het is nog steeds blauw en dat terwijl t ongelukje al 4,5 week geleden is!
Dit is echt een kneuzentopic Knipoog

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 17:58

Whahaha we kunnen nieuwe leden gaan werven zo: 'komt u maar, sluit je aan bij het kneuzentopic'! Maar da's vervelend Bar; duurt al erg lang! Verder kun je er wel alles mee?