Nou het was wel chill op me werk, niet zo druk Dus ben lekker vroeg thuis!! Heb alleen wel weer last van me schouder.... maarja das na een nachtje slapen wel weer over.
kim345
Geplaatst: 24-09-11 23:08
L_bonsai_L schreef:
he bah kim! ik word er misselijk van als ik t bekijk..
Iedereen kan wel zeggen als die erbijstaat issie voor mij maar dit gaat gewoon in overleg gebeuren hoor, anders ga ik wel lekker in me eentje rijden ofzo
Goedemorgen iedereeen. nee haha ben net thuis ga nu slapen xxxx
_Lucy
Geplaatst door de TopicStarter: 25-09-11 07:38
Niemand zegt dat toch? Nouja danielle moet gewoon iets rustigs hebben wat goed stevig en makkelijk zit. Maar simone wil ook wat rustigs en jij ook toch britt? Heb je eigenlijk nog veel last van je rib?
Natuurlojk gaan we gewoon goed overleggen want niemand vind het leuk om op het laatste paard gedumpt te worden omdat er niks meer over is. Om t zo maar te zeggen. En volgens mij is dat de vorige keer ook goed gelukt toch?
Ik heb er zin in jongens! Ben natuurlijk al veel te vroeg wakker en kan niet meer slapen
ik snap van danielle dat ze een rustige wil maar ze zegt als marije erbij staat is die voor mij. miss wil iemand anders ook wel marije en staan er meer rustige
wij gaan omkleden en naar reem, als patries en rianne gedoucht hebben
_Linn_
Geplaatst: 25-09-11 17:19
Heej, hier het lijstje... Linda - Suus Suus - Berend Sim - Zoe Marlous - Dingo Joen - Bonnie Simone - Sneljo Fee - Classis Rianne - Roos Marieke - Happy Lucy - Quatro Danielle - Pepsi Patries - Ster Britt - Duke
hij is echt leuk, en kon veel harder dan ik had gedacht! en we gingen kei hard in gallop, en toen kwam er opeens een auto aan en stond ie ook heel snel weer stil, echt super paardje