Ik sta ook onderaan zo vervelend !! Als ik weet dat ik het slecht gemaakt heb dan ga ik helemaal zenuwachtog worden.. En soms zeggen ze eerst het gemiddelde en dan ga je het voor jezelf al uitrekenen of er een goed cijfer moet komen of een slechte. Of ze zeggen het aantal onvoldoendes dan ga je ze tellen
Haha had al zo'n idee ;p Maaree, ik werk nu in een restaurant hier int dorp
_Lucy
Geplaatst: 07-03-11 22:40
leuk patries!
haha ik sta in t midden van de lijst ben eigenlijk nooit echt zenuwachtig als ze de cijfers oplezen ofzo, vind t niet erg als ze t gewoon in de klas zeggen. maar vind t altijd wel erie als leraren er zo vreselijk lang over doen om na te kijken.. nu ook, alle engels klassen hebben hun cijfers al terug, maar wij natuurlijk nog niet. en hij zet ze ook niet gewoon ff op magister ofzo..
ik weet niet wat er met die engels leraren is bij ons, maar volgens mij zijn ze al minstens een stuk of 10 SE's kwijt geraakt.. van iemand uit mn klas, waren ze m bij t vorige SE kwijt, dus moest ze m over doen. en afgelopen SE waren ze m weer kwijt, heeft ze m over gedaan, nu zijn ze m weer kwijt!!! echt erg! ik had ja ook maar een deel van mn SE gekregen, dus moet ik of mn andere laten staan (dit was een herkansing) of m nog een keer doen. maar zij moet m dus wel voor de 3e keer maken, want anders mist ze een cijfer, en mag ze geen examen doen..
Je wil de reden dus weten moet je dan niet een heel extra woord in de zin stoppen of een heel andere vraagwoord... want het is niet waar? maar waaraan? Maar ik kan totaal geen Duits... dus veel aan mij heb je niet Ik heb vandaag even dagje vrij gepland voor mezelf... moet echt even puinruimen.
ik voelde me vanmorgen niet lekker dus ben dagje thuis heb net heeeerlijk in het zonnetje gezeten en mijn hempje zie je al helemaal staan, ben dus nog een beetje bruin geworden ook, heeeerlijk dit! ik kan echt niet wachten tot de zomer haha! nu maar even me nederlandse brieven uittypen doe ik ook nog eens wat nuttigs voor school