Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Had ze punten?
Heb je foto's
! Ben
Ik heb jou niet gezien, hihi. 
memberlist.php?mode=viewprofile&u=58953 dit is der broer visioen
, ( lang niet zo knap als sensie zelf
) Annie_ schreef:Kirsten_S schreef:Mensen zijn ook zo dom om een tuigje voor een hond te kopen, uhh halooooo die dingen zijn om te
trekken niet om netjes naast je te lopen
Wij hebben wel tuigjes hoor
Annie_ schreef:Kirsten_S schreef:Mensen zijn ook zo dom om een tuigje voor een hond te kopen, uhh halooooo die dingen zijn om te
trekken niet om netjes naast je te lopen
Hond van mijn vriend heeft ook een tuigje(en gewoon bandje).
Ik vind het een stuk vriendelijker als ze weleens trekken aan de lijn, dan worden ze niet half gewurgt.
Mensen met weinig verstand van africhting denken dat het trekken minder zal worden als ze naar een halti of slip grijpen. Jammer alleen dat ze het vaak dan combineren met onjuiste middelen, en er verder geen trainingsmethode bij toepassen. Vaak met als gevolg dat het dier nog net zo hard trekt, maar daar vervolgens wel medisch gezien last van kan gaan krijgen. Kirsten_D schreef:Hond van mijn vriend heeft ook een tuigje(en gewoon bandje).
Ik vind het een stuk vriendelijker als ze weleens trekken aan de lijn, dan worden ze niet half gewurgt.

skyline schreef:Ghe ghe , ik heb ondekt dat sens een volle broer heeftmemberlist.php?mode=viewprofile&u=58953 dit is der broer visioen
, ( lang niet zo knap als sensie zelf
![]()
)