Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

suikermeisje schreef:Cluni schreef:Ik vond het hele aardige mensen!het was echt vet gezellig!
vet gezellig?
dat is gewoon uitermate zacht uitgedrukt
was echt super super super leuk!
vooral metd e hele groep bij elkaar enzo!
was gewoon top!
hahahaha 

Maar die reed niet bij mij in de JT.
Ik hou niet zo van haflingers

Hitime schreef:JT 1 was Salerno, Cosenza, Samson, Drôle, Dicapri, Maroc, Catanzaro, Onyx, Rosa, Tommy, Desie, Torino, Dakota, Amber en Kelt!
Haha dat van Onyx over de staldeur, ik schrok me een ongeluk.. Had 'm net op stal gezet, liep een stukje weg en hoorde me ineens een kabaal.. Hij was met afspuiten al aan het dribbelen, maar ik dacht dat hij gewoon honger had.. Niet dus.
Hij was bij de camping de Huttert ook al onder het draad door een andere wei op gaan zoeken.
keira schreef:En hoe was Calitri?
en ik zat niet eens gespannen xD
suikermeisje schreef:keira schreef:En hoe was Calitri?
calitri was heel braaf en liep wel lekker door was nergens bang voor. Het Jill (een vrouw die daar op de manege loopt) bij de hoefsmid tegen haar arm aan geslagen, maar ze stond er ook wel achter geloof ik.
(vond haar niet zo heel aardig, ze ging zich beeje bemoeien met mij en mijn pony, omdat die aan het stressen was, zegt ze ontspan, nou ik weet niet maar ze mag er zelf wel op gaan zittenen ik zat niet eens gespannen xD
Maar Calitri was wel braaf hoor