Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Gelukkig kwamen ze terug met het goede bericht dat er geen fracturen te zien waren. Maar ze zagen ook geen hoefzweer dus na verder onderzoek kwamen we uit bij een hoefkneuzing door trauma van buitenaf. Er werd een nat verband aangelegd en de dokter wou haar graag daar houden om haar goed te kunnen onderzoeken en te behandelen. Dat was niet zo leuk om haar daar achter te laten, maar het was wel fijn om te weten dat ze in goede handen was. En ze kwam er niets tekort, ze vond het wel prima met d'r nieuwe buren in een stal mét uitzicht op het terrein
De daaropvolgende dagen steeds naar Tiel gereden, ik wou Whis tenslotte wel elke dag ff zien. Ook om te kijken of er vorderingen zouden zijn, en die waren er zeker! Ze ging dagelijks met sprongen vooruit en nadat ze vrijdag nog even op de rontgen moest (om fracturen écht uit te sluiten) en aangepast beslag kreeg kon ik haar zaterdag mee naar huis nemen! Op 4 benen voor de verandering haha
Op advies van de dokter mag ze nu lekker op het land herstellen (beweging is erg goed voor deze blessure) en gaan we over een paar weken verder kijken naar wat de vorderingen zijn. Ik hoop dat ze dan helemaal goed loopt maar de arts zei dat het best lang zou kunnen duren voordat ze weer echt helemaal 100% goed loopt. Dus we wachten af maar ik ben iig al blij met een paard dat weer vrolijk is en weer relatief goed loopt!

San1978 schreef:Hihi, lekker chillen in een bubbelbad met Billy Jean.
<zucht> Kan iemand mij even moed inpraten? Ik het ZO geen zin meer. Iedereen hier zit op de stomme Russische boot voor Sail en ik zit hier maar te wachten tot het 17:30 wordt. Ik heb zin om lekker te rijden!