Ik kom ook maar ik heb een idee, als ik dan al ef paardrijkleren meeneem, kan ik dan anders met iemand mee, jeany of romy ofzo dan kan ik daarmee weer naar de manege
ik weet nie cker of ik het ben, ik weet ff niet meer wat voor nummer ik ben en ik ben moeilijk te herkennen wacht.. ik ga ff boven kijken of daar mijn nummer nog ligt..
Zo net even lekker wezen sporten, maakte ik zo'n mooie sliding om die bal nog te slaan ahahhahaha kon ik niet snel genoeg opstaan om die andere weer terug te slaan:P
ik zag die foto vandaag ook al! ik dacht al dat het romy was!
Twinklebel
Geplaatst: 13-03-09 23:04
Dames, ik moet jullie helaas teleurstellen, ik ga door omstandigheden volgende week niet mee op buitenrit..... Kan dus ook niet taxiën, dus daar zullen jullie zelf even wat anders voor moeten regelen, maar er zijn vast wel lieve ouders die willen/kunnen rijden?
Waarschijnlijk oplossing gevonden, morgen me tante bellen of ik hun auto mag lenen... dan kunnen hun met mij mee... en karin met de Ka en daar nog 3 mensen in ... of 2
hmm ik ken niet echt iemand met een auto die ik kan lenen ofso... want hebben karin en joyce allebei hun rijbewijs? dan hoeven we alleen maar een auto te regelen en geen chauffeur!