mntj schreef:yep. heb net ff gekeken en dat is de pony groep. dus dat kan je wel vergeten.dat zijn de risico's. tipje. extra lief zijn zaterdag...... Uhhhh, erg blond ??????maar wat bedoel je met extra lief zijn zaterdag ????hihi ik snap hem (denk ik)
mntj schreef:he ,ik zie xan. joehoe.Halloooooooooooooo ik ben er ook weer.balen joh van die ponies, had ik nog niet gezien/gesnapt.
xan schreef:mntj schreef:yep. heb net ff gekeken en dat is de pony groep. dus dat kan je wel vergeten.dat zijn de risico's. tipje. extra lief zijn zaterdag...... Uhhhh, erg blond ??????maar wat bedoel je met extra lief zijn zaterdag ????hihi ik snap hem (denk ik) doordenkertje.
mntj schreef:worden we dan dronken?Ja, wordt toch wel eens tijd dat we een feestje gaan bouwen.(buiten de manege wel te verstaan)Wie weet er iets leuks ?????
xan schreef:mntj schreef:doordenkertje.ha ha kan nu uitslapen op zondag.Kan ook nog in de ochtend, toch ?? absoluut. misschien is dat weer eens wat anders.
ja, ik zag het. rona heeft ook al geantwoord geloof ik. zit ate eerder op hyves dan op bokt. lekker dan. moet ik nou ook aan de hyves?
mntj schreef:absoluut. misschien is dat weer eens wat anders. Nou ???? Ik ben 's avonds altijd erg laat terug van de manege