Ja ik denk zeker om mijn rug, hoef gelukkig geen zwaar werk te doen, maar merk wel dat ik moet rusten om op te laden. Nou ja, morgen nog werken tot een uurtje of 3 en dan lekker rijden op m'n fjorden vriend
Dankje Jo. Had idd wel liever de bandages af, maarja. Dat zie ik pas achteraf. Lekker druk weekend gehad dus. Veel plezier met rijden morgen! Is de bak op de manege wel te doen? Ik wil morgen ook gaan rijden maarja, het weer zit m niet mee jammer genoeg.
Mijn moeder had net een glas wijn over haar laptob gegooid Ging mijn stiefvader m föhnen, zijn er 4 toetsen beetje gesmolten. De computer doet het weer gelukkig. Nu nog een ander toetsenbord
Ik heb waarschijnlijk net zoon school als jou lisa
AshleyvdH
Geplaatst: 01-02-09 00:13
Maar ik ga naar bed ben echt moe! Dus doei doei
Suzanne1408
Geplaatst: 01-02-09 00:15
Ja, idd. Bij ons zijn er honderd leraren, hoeveel bij jullie? Ongeveer? Trouwens, nu we het over school hebben bedenk ik me nog wat, mijn afdelingsleider heeft maagkanker, echt erg. Hij zit al in de 2e fase, waarschijnlijk blijft hij niet heel lang meer leven. Een andere leraar heeft hernia van mij, nu hebben we invaller. Echt zooo grappig, iedereen had andere naam bedacht voor zich zelf en we waren serieus ongeveer een heel lesuur bezig met iedereen op de goede plaats enzo
Slaaplekker Ashley!
Ik ga zo ook maar, morgen weer Smookey, Zorro en Apaché. Daarna nog naar een verjaardag.
de volgende keer ga ik dan wel op www.hves.nl als ik er aan denk maar echt stom toen laatst moesten we nieuw wachtwoord met cijfers&letters&vreemde tekens&hoofdletters, dus ik en nog heel veel andere zijn die vergeten en moeten hele tijd op naam van iemand anders gelukkig kan je wel op die van iemand tegelijk