ja maar overal zijn er wel dingen te verbeteren... en dat snap ik niet dan zet iemand leuk fotos neer van een gezellig bosritjes en dan gaan ze elke keer weer zeuren....zelfs over de houding gaan mensen zeuren, terwijl ik in het bos egt niet op mijn houding let hoor
wat een gezeik en ik blijf er oko steeds op ingaan he ik snap echt niet wat der zo zielig aan is, die paarden overleven het prima, nooit een kreupel, dat is op manege's wel anders..
ik kan het ook niet negeren en dan gaat ze het fjordenpaard met het reelaer vergelijken? Het reelaer is een heel ander soort bedrijf waar de paarden het hele jaar door gereden worden en meer als sportpaarden behandeld worden dan die bij het fjordenpaard... bwaaahhh
nee idd!! haha gewoon niet erbij zetten! maarja ze zien t toch wel aan de O ZO ZIELIGE HALSTERHOOFDSTELLEN! men men men ! mensen zijn echt triest! je kan beter een paard bij het fjordenpaard zijn dan een paard van wie en waar dan ook!! Die beesten leven zo goed! maarja probeer er dat maar is in te krijgen! bij het o zo goede bokt! Zwaar vermoeiend idd!