_sandra schreef:gaat er vanavond nog iemand rijden?
ja ikie
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
_sandra schreef:gaat er vanavond nog iemand rijden?
LIQUITA schreef:Nicole1995 schreef:Ik kom zeker kijken naar jullie,hebben jullie ook smurfebn muziek???
NATUURLIJK!!! http://nl.youtube.com/watch?v=u56X0hmv3mU&feature=relatedSpeciaal voor onze smurfin. En voor onze groet http://nl.youtube.com/watch?v=u56X0hmv3mU&feature=related en voor het binnenkomen http://nl.youtube.com/watch?v=GeS1MnibWZU&feature=related
heel leuk!!! ATE schreef:_sandra schreef:gaat er vanavond nog iemand rijden?
ja ikie
ATE schreef:LIQUITA schreef:En ja hoor...ik hoor net dat Erik's eerste pannekoek mislukt is.
nou dat gebeurd mij ook altijd daarom haat ik pannekoeken bakken die blijven altijd plakken
Sanniiy16 schreef:Ik kan opzich wel oppassen hoor..
incognito schreef:Ik had het je gisteren al gemaild. Ik heb het lijstje met adressen in jou mailtje afgemaakt. Waarschijnlijk heb je dat niet gezien. Ik heb het mailtje net nog een keer verzonden.Ik heb net een stukje proef bijgeschreven (getekend).
Kan helaas niet meer scannen. Morgen op mijn werk even.
Morgenavond zal ik hem even rond mailen.
Petra heb jij voor mij de adressen. Ik had het nog niet ontvangen.
incognito schreef:Sanniiy16 schreef:Ik kan opzich wel oppassen hoor..
Ik hoorde het gister.
Ik was dus nog op tijd..
Maar mocht je anbod blijven staan, hou ik die graag in gedachten voor een andere keer.
Dank je.

xan schreef:Goedemorgen allemaal.
Ik heb gister Heleen nog gesproken en gevraagd of zij ons zo af en toe eens wil coachen. En dat wil ze wel. Leek haar ook leuk.
Ik heb haar gezegd dat het niet iedere keer hoeft maar bijv. als wij 3 keer hebben geoefend ofzo. Zodat zij de puntjes op de i kan zetten.![]()
En Bianca en Sandra hebben natuurlijk nog geen blauwe smurfen shirts.
Wellicht moeten we even aan Smuidra en Winnitou vragen of zij hun shirts willen doorverkopen, of dat er nwe besteld moeten worden.
Dus bij deze Smuidra en Winnitou:
gebruiken jullie de shirts nog of kunnen de nwe smurfen jullie shirts gebruiken ???
Heb even naar kapster -Sandra geluisterd
.En actie ondernomen.Er zaten nog wat lichte plukjes in,vandaar.
Nicole1995 schreef:Hallo Allemaal,
Gaan er nog smurfjes in een les woensdag middag rijden??![]()
Zit hier met een kleurspoelinkje in me haar te wachten tot het tijd is om te spoelen hahahhaHeb even naar kapster -Sandra geluisterd
Bijna tijd zie ik.
_sandra schreef:Nicole1995 schreef:Hallo Allemaal,
Gaan er nog smurfjes in een les woensdag middag rijden??![]()
Zit hier met een kleurspoelinkje in me haar te wachten tot het tijd is om te spoelen hahahhaHeb even naar kapster -Sandra geluisterd
Bijna tijd zie ik.
hihi heel goed, kon het niet laten me met je haar te bemoeien hihi. weet zeker dat het nu beter blijft zitten!!! wel goed door masseren hoor, dan komt het ook goed op de punten!!! groetjes de kapper smurf!!!
_sandra schreef:ga nu snel naar mijn eigen salonnetje, de plicht roept!!!
. 
LIQUITA schreef:Hooi...wat een weertje he. Mavantos en Liquita staan heerlijk op het land. Straks even heen om ze binnen te halen en uit te mesten en dan ben ik weer klaar. Blijft het weer deze week zo mooi??? Even kijken maar, dus ik zeg weer doegie.
Sanniiy16 schreef:O, dan hebben ze nog even.........HEERLIJKLIQUITA schreef:Omdat ons weervrouwtje op vakantie is (of komt ze vandaag terug???)
nee zaterdag pas
ik ben nog heerlijk alleen haha