Sam was leuk ja! Weten jullie Spooky nog? Ook een schimmelarabiertje, maar iets donkerder dan Sammira.
Pff.. we hadden gister etentje van alle mensen die naar het EK waren. Waren half 2 thuis.. nu dus even relaxed opstaan en met z'n allen de paarden doen en vanmiddag "bos"ritje maken met Arencio.
Weten jullie nog mensen die stage moeten lopen in de paarden?
Wij hebben plek vanaf 1 februari voor een stagiar(e).
Trefwoorden: dressuur / sport / handel / gezellig team / veel begeleiding met eigen paard

Njah vant weekend natuurlijk nergens tijd voor.. Vrijdag in Amsterdam geweest en toen heb ik m s avonds gelongeerd met pessoatuigje, zaterdag gelongeerd en zondag open dag dus heeft ie los gestaan maandag gelongeerd en vandaag heeft Claudia hem helemaal gemasseerd en losgewerkt en morgen ga ik er dus weer op want dan heeft er iemand tijd om te helpen.. Ik kan hem namelijk niet voorwaarts houden, als ik m'n zweep boven z'n hoofd heb zeg maar; gaat ie niet omhoog, en is hij niet voorwaarts. Doe ik m'n zweep 'gewoon' gaat ie wel omhoog en niet meer naar beneden maar krijg ik em tussendoor wel voorwaarts. Dus er moet iemand in de bak met een longeerzweep.
Of het heeft geholpen?
). Mijn afwas staat nog dus die mag ik zo nog eens gaan doen