.Maar alsnog blijf ik bij mijn mening dat ze daar een groot hoofd heeft
. Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
.
.
Jane_ schreef:Die paarden zijn gewoon te overfokt.. die knik in hun neus is te groot enzo.. dat vind ik dan weer overdreven..
Kirsten_S schreef:Een paard moet natuurlijk blijven en als het ware teruggeplaatst kunnen worden in de natuur.
Manon_S schreef:Kirsten_S schreef:Een paard moet natuurlijk blijven en als het ware teruggeplaatst kunnen worden in de natuur.
Terug geplaatst worden in de natuur?
Alsof paarden die bij mensen zijn opgegroeid terug gaan?
Manon_S schreef:Alsof wilde paarden zo gaan kijken naar andere paarden.
Oohh je hebt vet op je hoofd je hoort er niet bij?
En je doet net alsof Arabieren constant make up op hebben.
Dit doen ze alleen voor shows en fotos.

Annie_ schreef:Woow veel bij gepraat hier
Heb net wedstrijd gehadhij ging echt goed voor
der eerste proefje Lekker nagefelijk enzo![]()
Heb hem alleen net niet gehaald209 P
Maar ja heb wel de 2 de prijs
Dus een mooie beker in me kamer staan

Maar het beeld wat bij mij overkomt met het fokken van arabieren is dat ze er alles voor doen om hun paard zo goed mogelijk eruit te laten zien en vergeten dat het geen opmaakpop is. Een paard is van zich al mooi en als je dat wilt veranderen door middel van scheren van het hoofd, vaseline, etc .. verpest je dat een beetje! 
Jane_ schreef:Achja.. Ut zal wel.. veel mensen houden ook niet van koudbloeden zoals Phil.. maar ik vind haar echt uniek en dat zeg je niet van veel paarden..
Zo krachtig en sierlijk! Kirsten_S schreef:Manon_S schreef:
Terug geplaatst worden in de natuur?
Alsof paarden die bij mensen zijn opgegroeid terug gaan?
Weetje wel, wilde paarden.
Ik zei als het ware. Zodat je niet een paard hebt die afgestoten zou worden omdat die zoo overfokt en 'opgemaakt' is .
Jane_ schreef:Nou dat ze te erg zijn doorgefokt sorry dat was het woord..
Ik snap niet dat ze die paarden niet gewoon kunnen showen zoals ze zijn zonder toegevoegde middelen en met dat door en door fokken. Ik vind ze naturel en puur veel mooier..
Ik zou Philander niet eens zo kunnen toe takelen met die make up enzo daar vind ik een paard veel minder mooi van worden..
Puur natuur daar houd ik van .. je kan toch best wel zonder al dat gedoe ..
Lang verhaal maar zo denk ik er over.