komt wel weer goed 
Hoop dan dat je zaterdag weer helemaal goed bent
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
komt wel weer goed 

loyalty schreef:hoop het ook
@ang jullie haalt Ugene toch altijd smiddags binnen??
Marjolein84 schreef:Goeiesmorgens!
Yeah het zonnetje schijnt! Heb je toevallig gehoord An of het gister allemaal goed is gegaan met Sam en Elma?
O ja we hadden het laatst toch nog of een schematje maken voor als je ouders op vakantie zijn? Moet ff kijken of dat gaat lukken want 9 okt krijg ik in elk geval 1 ingreep en dan weer een nieuw behandelplan. Maar voor het zelfde geld ren ik dan smiddags gewoon zonder krukjes rond omdat het is aangeslagen
) 

gaat ie vast niet dood van 

Heb echt totaal geen zin

pff ben al lichtelijk kappot dit kan er ook nog wel bij...
hij wou zelf ook niet meer dan ben je zo op en kappot van de pijn. hij moest paar dagen geleden nog naar ziekenhuis om de pijn onder controle te krijgen toen kwam die weer terug 5 sep is tie nog 74 geworden en 2 dagen later is tie gegaan
zo alleen die pijn niet om goed van te worden pfff maar goed gewoon door zetten hahah

moest ik langs zo oranje huisje ik dacht owjeej daar gaan we helemaal niks stukje verder staat zo witte grote steen ik kreeg hem met geen mogelijkheid langs zowat whhaha echt een gekkerd
verder heeft ie een fobie voor bruggetjes geloof ik fijn als er om de meter een bruggetje bij een huis is whaha
ik ging heel hard over het fietspad ging die effe showen hihih
Angg schreef:Marjolein84 schreef:Goeiesmorgens!
Yeah het zonnetje schijnt! Heb je toevallig gehoord An of het gister allemaal goed is gegaan met Sam en Elma?
O ja we hadden het laatst toch nog of een schematje maken voor als je ouders op vakantie zijn? Moet ff kijken of dat gaat lukken want 9 okt krijg ik in elk geval 1 ingreep en dan weer een nieuw behandelplan. Maar voor het zelfde geld ren ik dan smiddags gewoon zonder krukjes rond omdat het is aangeslagen
klopt maar we hebben besloten dat rianne dan maar minder gaat werken en elke middag t paard doet en de dieren
maar zat ook te denken misschien heb ik tegen die tijd wel een nieuw rooster dat ik meer dagen eerder thuis ben (hoop ik heel erg op)
!

gaat echt helemaal nergens over zo debiel lang...?