Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
LIQUITA schreef:Wat is het saai hier
ja je mist er velen hier winnitou schreef:Heb de doeken inelkaar, allen had ik een embleem in het zwart met witte doodskop en zwaarden, op zwarte stof, even vergeten dat dit transferpapier i.p.v. wit, transparant geeft. Kreeg dus gewoon een heel zwart vlak (doeken zijn zwart).
Deze afbeeldingen dan maar op de witte t-shirts en heb voor de doeken nu rode vlakken en de hoop dat het wit nu ook transparant is want dan zijn de doodskoppen zwart.
ben dus nog wel eventjes bezig....
BAAL
BAAL
BAAL
BAAL
en nog eens BAAL 
. Dit ging gelukkig over met Brufen en een warme kruik op mijn buik. Toen werd ik vanmorgen vroeg (moest werken) wakker met weer een flinke verkoudheid
. Ik heb wel gewerkt tot 12:30 uur. Ik heb vanaf 13:00 uur tot nu toe als een blok liggen slapen, moest me net zelf dwingen om me bed uit te gaan.
lief he.
voor jullie!!!! LIQUITA schreef:BAAL
BAAL
BAAL
BAAL
en nog eens BAAL
Zou ik vandaag samen met Johanna en Linda een rondje Zaanse Schans gaan maken...lig ik weer in mijn bed. Vannacht heb ik onwijze kramp/pijn in mijn buik gehad. Dit ging gelukkig over met Brufen en een warme kruik op mijn buik. Toen werd ik vanmorgen vroeg (moest werken) wakker met weer een flinke verkoudheid
. Ik heb wel gewerkt tot 12:30 uur. Ik heb vanaf 13:00 uur tot nu toe als een blok liggen slapen, moest me net zelf dwingen om me bed uit te gaan.
Erik is nu naar de manege om Liquita in de stapmolen te zetten en uit te mesten.....lief he.
Jo...Sorry dat ik jullie in de steek heb gelaten. Jullie waren juist zo lief om op mij te wachten omdat ik tot 16:00 uur moest werken.![]()
![]()
voor jullie!!!!
. LIQUITA schreef:Wat goed van je ATE. Ik hoopte al dat je dit ging doen....volgende keer ga ik natuurlijk weer graag mee
.
de andere zijn niet echt ver gekomen miste Ate hahahahaha zijn tot halve wegen de dijk geweest
als ze goed kijken zien ze dat ate een man
is en ik riep je dat veulen is bijna 20 jaar hoihhihiihihih ATE schreef:kregen op de schans vele reaktie s van ach kijk een veulen met zijn moederals ze goed kijken zien ze dat ate een man
is en ik riep je dat veulen is bijna 20 jaar hoihhihiihihih
GEWELDIG!!!! Maar mooi wel moeder en dochter er boven op, hihi. 

Tytje schreef:
Hoi iedereen!! Tijd niet gesproken, ik had het erg druk met mijn nieuwe paard Valentino. Hier is hij dan!!
Hier nog een foto, ik ben helemaal verliefd op hem!!
ATE schreef:Tytje schreef:
Hoi iedereen!! Tijd niet gesproken, ik had het erg druk met mijn nieuwe paard Valentino. Hier is hij dan!!
Hier nog een foto, ik ben helemaal verliefd op hem!!
ziet er goed uit tytje en bevalt de andere stalling??????????