en misschien wel beter inderdaad !
als jullie het samen redden om hem te rijden is dat toch prima
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

en al helemaal geen betalende. Als je ze laat betalen, geef je ze in principe ook rechten volgens mij..?

Elk nadeel heeft zijn voordeel!
Dabo schreef:Mogguh!
Als je toch niet helemaal op 1 lijn zit is het misschien maar beter dat ze er mee stopt...?
Ik wil ook geen bijrijdster, (alleen Willie)en al helemaal geen betalende. Als je ze laat betalen, geef je ze in principe ook rechten volgens mij..?
Ik vind het heerlijk om Bella alleen te doen, en zo af en toe eens Willie die haar rijdt!![]()
Wat een leuke foto van Sinton, Karin!
Nee zonder grappen, ze is wel echt gek op hem maar paarden is niet haar hoogste prioriteit in haar leven. Ze vind paardrijden wel leuk maar heeft er niet alles voor over, anders zou je gewoon 1 dag in de week lekker komen longeren en knuffelen/wandelen etc. met hem. Dat heb ik haar ook gezegd en toen zei ze ja maar ik heb het zo druk met mijn werk, veel overwerken en huishouden/koken... toen wou ik zeggen.. joh dat heb ik iedere dag
Maar zoals ik als zei... Life is all about priorities! Omar is mijn paard en voor mij de hoogste prioriteit! Van haar kan ik dat natuurlijk niet verwachten
Jammer, maar helaas....
Beter denk ik ook voor Omar!
Sorry hoor.. ben een beetje en sentimentele doos
Weer een verandering in mijn leventje... nou ja, kom er wel weer overheen hoor
Jij bent dus ook zo'n sentimentele doos

gek op snoepjes en de korstjes van het brood eet ie nog steeds niet

Bella was super braaf, en had wel ontzag voor de pelham, dat moet ik er wel even bijzeggen hahaha

Ik weet niet wat ik er anders van moet zeggen...
pascha7 schreef:http://www.drunensruiterhuis.nl/html/pr ... omica.html dit zadel heb ik gekocht
ik hoop voor je dat Pascha d'r benen snel weer minder dik zullen zijn, ze waren gistermorgen echt enorm opgeblazen
Dabo schreef:Hee, jouw onderschrift Cindy.. heb je al kopers voor je Haffies? Spannend!
dus we zien wel.