Is die met rijden thuis al wat braver? Of laat ie op les af en toe ook zn toeren zien, zodat Herman echt wel door heeft dat ie stom doet? Maar super dat ie zo fit is Is voor een paard zelf ook fijner denk ik..
Hihi die Sieb, denkt dat die een arabiertje is;) Doe je vanavond wel met hem mee Lin? Kan ik je weer aanmoedigen. Zal proberen dit keer gewoon serieus te blijven:P
En volgens mij hoor ik Lin daar op het eind piepen hihihihi... Heb hem nu met geluid gekeken, aangezien ik hem zonder geluid op stage had gezien, maar nu is die nog komischer. Ook gewoon lekker doortanken haha:P
Nou, geen winstpunt, had 178. Potverdorie, het voor mij zo niet motiverend om er altijd net onder te zitten. Wel om er aan te werken, maar niet om op concours te gaan. Slecht eigenlijk, maar ik kan er niks aan doen, de één krijgt er een motivatieboost door, maar ik juist niet.
Punten welke de jury erbij op de coupon heeft gezet zijn: - Paard loopt vaak te diep - Paard moet van achter sterker en meer aan treden - Paard loopt soms iets scheef - Paard meer lengtebuiging en stelling aan laten nemen
Okidokie, weer wat om aan te werken maandag bij Herman in de les. Neem maandag mijn coupons mee en papa gaat mij filmen. Kijken waar het schip strand.
Heerlijke jury of niet HIj had hele avond maar 5 wp's uit gedeeld.. hij zei achteraf dat die in de B nog wel blij werd, maar daarna niet meer. Ik had 177.. Wa zelf eigenlijk wel tevreden, hij liet zich de hele proef bewerken.. bleef bij me en deed voor de verandering eens lief en zijn best..
Mijn punten waren: - Paard loopt soms te diep - Paard moet meer stelling en buigin aannemen - Paard moet meet aantreden - En nog iets, weet k zo niet meer.
Had daarna nog met de jury gepraat en hij vond t wel een paard wat eel meer kon dan dat hij had laten zien.. en hij moest nog constanter worden in zijn houding..
maar had bij een volte c-x-c doorzitten en tussen x-c galop staan van moet ronder... volgende keer was die ronder stond erbij te diep..
Maar sieb vind het moeilijk om zich meer op te richten en dan toch over de rug te blijven dus eerst maar mooi wat ronder, en dan maar diep.
Maar hij strafte het te diep lopen zo erg af ondat er dan meer gewicht op de voorbenen komt en daar eerder blessures ontstaan...
maar in een B proef, met veelal toch jongere of groenere paarden... die lopen nog in hun natuurlijke houding.. in de gewenningsfase om ff op zijn Deurnes te blijven... Dan hoeven ze nog niet van achteren helemala derbij enz.. Kom op het is B.
Als je toch het L wint met 180, het M met 176 en het Z met 196.. wordt er of heeeeeeel slecht gereden... of laag gerureerd lijkt mij..
Lin; wel goed dat je m kon blijven bewerken, das al weer een hele stap, toch?
millennium
Geplaatst: 22-11-09 19:24
Nou, het was een eerlijke jury, eentje welke veel punten noteerde en ook eerlijk was tegen over de paarden.
Zo zijn er 2 tijdens de proef door de jury gestopt, de paarden vonden het zo eng dat het niet eerlijk meer was tegen over het dier. In overleg met de ruiters mochten ze nog gewoon aan de lange teugel een minuut of 5 door de bak stappen, zodat de paarden weer wat relaxt waren en een beetje rond konden kijken.
Ik vond mn proef vandaag wel goed gaan! Aanleuning was niet constant, maar beter dan vrijdag, dus vond k al goed genoeg 1x verkeerd aangesprongen, gecorrigeerd en verder gereden, dus voor aanspringen onvoldoende maar onderdeel daarna niet zaten goeie punten tussen en mindere punten, maar weet nou weer waar ik aan moet werken Ga de volgende keer gewoon weer op Charity, bij haar blijf ik ook tijdens de proef dingen van dr vragen, en ik zit er rédelijk relaxt op telkens
Awilde is mijn stagebegeleider, echt fijn om mee te werken! Altijd vrolijk! Danny werkt er ook nog,werk ik ook mee samen. Anneke is er alleen op zaterdag. En verder...is er van de oude garde weinig over denk ik. Wat betreft het "op stal aanwezig zijn". Paul is er ook nog, maar die geeft op vrijdagochtend een uurtje les en is er in de avonduren om les te geven. Die zie ik niet zo veel aangezien ik er doordeweeks normaliter tot 6 uur/ half 7 ben