Er loopt trouwens een topic op ik geloof NM over die gijzeling met een update er in. Moest net richting de stad en kwam al allemaal omrijdende mensen tegen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik hoop dat het allemaal goed komt.
En tussendoor, heb ik even weinig tijd.

Het is ook zeer onwerkelijk als je bedenkt dat dit nog geen 5 km van mij af gebeurt. Ik heb best een beetje de kriebels 

maar in dit geval moest ik er ook aan denken. Annemarie maakte die opmerking vast niet met opzet verder

*gaat nog een keer kijken of 'ie te vinden is*
Maar dit doet me er wel aan denken dat ik mijn mp3-speler weer even aan de pc moet koppelen om op te laden.

(die kende het blijkbaar wel. Is het toch slecht gesteld met mijn algemene ontwikkeling) Annemarie schreef:Zo, de gijzeling is afgelopen zonder gewonden.. eens kijken hoe en wat..
ze zijn heel speels en nog steeds gezond, en morgen gaat de moeder erbij weg (dat doen ze geloof ik altijd na 7 weken). De katjes blijven dan nog een klein weekje daar en dinsdag worden ze geent en dan mogen we ze ophalen.. jeeeeeej 

En toen hadden ze ook nog de hele weg tussen Raalte en Nijverdal afgezet waar op de heenweg niets over gestaan had en waardoor wij moesten omrijden (en nog 3x vastliepen), dus uiteindelijk lag ik om half 1 in mijn bedje denk ik.. 
Brrr, moet er niet aan denken om in zo'n grote kamer te zitten