Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik kwam even vragen hoe het met Paco was (stond vroeger op manege L'equus, waar ik eerst reed), daarom vraag ik 
!

Dus ik kan zelf kijken wanneer ik wil rijden, maar ik ga denk dan ongeveer om half 9. Dus dan zie ik je denk nog wel even.
is wel gezellig met zijn 3en. Maar ja, ik zie jullie vanavond wel en ik zie het wel, naar binnen of buiten, allebei heeft het zijn voor en nadelen. 
En het blijft ook een bitch naar andere paarden. Dus lekker gereden heb ik niet maar ze is wel leuk
, en heb wel lekker gereden. Lekker met Esther achteraan en het was een leuk gezicht, een groep paarden en we reden helemaal tot noordwijk. In de gallop was het wel jammer dat Alex erg werd ingehouden en we dus vaker terug vielen in draf, maar goed, ik reed heel fijn en al was Bowie niet in een actieve bui, eerder een eigenwijze bui, ik vond het best.
Ik reed met een heel lang teugeltje en stond opeens omgekeerd (bo ook van slag) en ik moest eigenlijk vooral lachen, maar hij wilde er echt niet meer langs. Toen staken die wandelaars maar over en durfde bowie maar verder. Na even stappen toch maar achter de groep aangedraafd, want Aad was ondertussen gewoon verder gestapt