Lekker druk
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Eigenaar van Estragon heeft contact met me opgezocht en het gaat goed met em enzoo. Staat nu in Zeeland dus k kan hem niet ff opzoeken.. 

(down there..) 

Melanieetjuh schreef:Nee hoor, wij mogen gewoon lichrijden..

DenK4ever schreef:Ik heb net lekker Sky uitgelaten met Ilona en Maddon (Schrijf ik dat zo goed??)
Ging hartstikke goed samen. Maddon was alleen Sky op gegeven moment zat, maar dat had Sky wel door en toen hielp ie wel afstand...
Binnenkort maar eens naar het bos met zijn viertjes
! Manon_S schreef:Nou wij moeten pas in de verlichte zit als het paard afzet voor de sprong.
Als je voelt dat hij omhoog gaat.
Want stel als hij weigert dan lig je er snel af.
Manon_S schreef:Ja met balkjes draven moeten wij ook in verlichte zit.
Maar met echt springen niet voor de hindernis dat bedoelde ik
dus zo gek is dat inderdaad niet
.
fallenangel3 schreef:wij gaan ook weleens in de verlcihte zit balkjes draven hoordus zo gek is dat inderdaad niet
.
@ Mel, je neef stond vanmiddag opeens weer voor mijn deur... hij heeft een nieuwe auto! Echt een gave... mijn moeder had foto's gemaakt maar kwam er later pas achter dat er geen memorystick in het apparaat zat

Astor schreef:Ja dat dat ik ook al
Lisett wat is je onderschrift leeg

Daar heeft meneer Caprilli heel lang over gedaan. De perfeecte houding voor het springen vinden. Zo gebruikt het paard zijn rug ook beter. Dan is het vrijer. En dat ze lang in de cerlichte zit zitten is een goede oefening voor je beenspieren en houding.
Astor schreef:Ja die proeven zijn zeker zwaar denk ik (a)
liisette schreef:fallenangel3 schreef:wij gaan ook weleens in de verlcihte zit balkjes draven hoordus zo gek is dat inderdaad niet
.
@ Mel, je neef stond vanmiddag opeens weer voor mijn deur... hij heeft een nieuwe auto! Echt een gave... mijn moeder had foto's gemaakt maar kwam er later pas achter dat er geen memorystick in het apparaat zat
Meestal staat dat toch aangegeven dat je geen memorystick erin hebt ??
maar mijn moeder is niet zo snugger