Haha maar iedereen kan nu wel echt zien dat je zwanger bent
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

En Marieke doet een poging om Jade in het water te krijgen, wat later lukte! 

Thanx!

Dat was vroeger echt dé telefoon hihi! Maar niet getreurd: ik mag over 2 maanden alweer een nieuw toetsel uitzoeken van mn abbo...en dan wordt het een goeie!
tis me dan toch gelukt: een ontspannen, relaxt paard op de foto's
hahaha (Oke, oke, een niet super gespannen paard dan
)
Leuke camera hoor Thirz
Heeft die er toch niets aan over gehouden? Mee op de fiets en snel in de fietstas? *en volgende keer dus t krukje mee voor die riet foto
máár nu zit je niet meer zo tussen de gewone kleren en de zwangerschaps kleding in! Lijkt me ook wel fijn!

Allerlei dingen van vroeger worden weer hip, dus dat vast ook wel. Alleen... je bent gewoon net je tijd ff voor als trendsetter
hihi
En niet zo'n beetje ook. Ik heb er een filmpje van gemaakt en op youtube gezet: http://www.youtube.com/watch?v=aBccqX_q8fs. Dit is nog het minst erge... soms mauwt ze echt zó hard, niet normaal. Ik heb dus ook besloten dat ze gesteriliseerd wordt. Aanstaande dinsdag is ze aan de beurt
Ik moet wel zeggen dat ik het echt heel erg sneu vind dat ik dit haar aandoe. Ik zie het nog steeds als een grote operatie en vind dat zó zielig
Maar denk ook dat dit krolse ook zielig is. Ze mauwt minstens 12 uur aan één stuk en ze ziet er niet uit (vermagerd, moe en het is net een ragebol).
En die arme Floortje! Ik vond t ook zielig die operatie, maar het is voor een goed doel, dit is toch ook niets he
Zondag ga ik een fotoshoot van Yvon en Waggels doen, wie weet wordt ik ook nog wel eens heel goed in de paardenfotografie
Een poging tot foto's maken gedaan, maar dat was een beetje lastig met allemaal op pony's scheurende kids er tussendoor! Zitten er nog een paar leuke bij die je kunt plaatsen Thirz? Ben wel benieuwd!
en dus Neline met de spuitluiers... Ook fijn
Tis zonde Floor!
) had je dus niet veel... Jammer dat je daarvoor helemaal naar Rdam moest! Hopen dat de zwelling nu heel snel, veel minder wordt! Wordt wel eens tijd vind ik
*duimt*
, moet je al wel weer werken nu?
(eerst zien) Was ook zoveel gezeur over de vorige keer
stond een maand geleden in de krant. Maar dan nog... een bus gaat niet zo snel als een trein, en op het stuk van Vliss naar Bergen doe je er een half uur langer over... Waarschijnlijk ga ik gewoon een aantal keren met de auto naar school. Ik zal wel zeggen op welke dagen, dan kan je misschien wel meerijden 
Ik loop echt achter met de stof dus heb nog een hoop in te halen. Tot vanavond!
Ja die buien had ik ff niet voorzien in mn voorspelling natuurlijk
En ben ook wel blij dat we nu maar tot Bergen met de bus moeten (dacht dat t tot Roosendaal zou zijn), scheelt weer in de file staan daar.
, was vergeten dat we naar vrienden gaan in Burgh Haamstede...

Zo vervelend als je al bij ons zit en je t dan pas bedenkt.
Goedzo