Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

johnvt schreef:Shir, deze mensen zijn nu onderweg met hun paardje naar stal.
Jammer, dat het weer leger wordt!!
Ik ben dan helemaal uitgeteld en dan begint om kwart over 6 de dag weer.....
Dus als iemand zich nog eens geroepen voelt...
Het staat bij iedereen voor zijn/haar kast
Het staat bij iedereen voor zijn/haar kast
Blij ben ik met de peen en appels Anous... Hoe gaat het betalen?? Zijn er nog rijkosten bijgekomen??
duckie schreef:Gefeliciteerd Eef!!
![]()
Blij ben ik met de peen en appels Anous... Hoe gaat het betalen?? Zijn er nog rijkosten bijgekomen??
Tot vanavond
Eefje23 schreef:Oh, was wel grappig gisteren!! Ik had avonddienst en zat met een collega even lekker te kletsen over paarden want zij heeft ook een eigen paard. Ik vertelde van de nieuwe appel en wortelman en dat ie voor het eerst geweest was, blijkt nou, is het haar vriend!!!
Wat een toeval he!!!! Heb gelijk gezegd dat ik een beetje pech had met mijn zak appels dus dat is meteen doorgegeven!!!![]()
Hij was wel blij met ons als klant aangezien we aardig wat afnamen!!!![]()
Verder iedereen een fijne dag vandaag en tot morgen!!!
De tijd vliegt echt. Ik heb hetzelfde als Ireen, kan me het gewoon niet meer voorstellen zonder hem.
JoYcE1982 schreef:Hallo allemaal, jeetje ben weer ff niet geweest.
Eefje van harte gefeliciteerd meid, jullie horen echt helemaal bij elkaar!!!!
Zo ben echt blij met de appeltjes zeg, dat scheelt weer naar de supermarkt gaan. Ben vandaag weer ff bij Bartje geweest en schrok een beetje, hij had een bloedneus. Gelukkig niet zo heel erg, dus ik gelijk Renee gebeld en zij heeft Meursing gebeld. We moeten het even in de gaten houden. Ik heb het even schoongemaakt en toen ik wegging was zijn neusje nog helemaal schoon...... maar toch schrik je er wel een beetje van.
haha maar dat wist je al!!!! JoYcE1982 schreef:oh bedankt Nous, je bent een schathaha maar dat wist je al!!!!
Hij heeft nog zeker een uur losgestaan. Zijn neus was nog mooi schoon!!