Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik hou sws niet van de tandarts, ik stel het nu al keilang uit om te gaan voor controle
Is sowieso lastig omdat ik me niet heb overschrijven naar de gemeente waar ik nu woon, dus moet 2 uur reizen. Maar ik had een ontsteking dus ik moest wel, kreeg gelijk een verwijzing voor de kaakchirurg mee. Maar verstandskiezen trekken valt echt mee, doet helemaal geen pijn.

*klopt snel af*
Ik heb denk ik in 20 jaar ook al 20 gaatjes laten vullen, ik heb echt een rot gebit.
Mag ook geen frisdrank etc. i.v.m. de zuren.. En omdat nu die kiezen getrokken zijn ook geen zuivelproducten en alcohol tot dat de gaten gedicht zijn (en heb gister al het eerste hechtdraadje per ongeluk eruit getrokken
)..
Leuk een examenfeest, was dat in plaats van een gala? Ik zag volgens mij een foto voorbij komen, zag er goed uit hoor.

Jarenlang geterroriseerd met rare kleuren in je haren en kruipen door de gangen.. ben je zelf eindelijk aan de beurt mag het niet meer!

We hadden toen alle fietsenrekken in een rondje geplaatst, niemand kon toen zn fiets kwijt, of moest eerst over de rekken heen tillen
En we hadden de trappenhuizen vol met ballonnen gedaan zodat daar geloof ik niemand langskon, en voor de rest weet ik het eigenlijk al niet meer
En we gingen met trekker+aanhangwagen met zn allen de stad door 
oeeps, waren een beetje te erg denk ik hahaha

Ik moet ook nog 5 weken naar school hoor! 
Weet je al wat je na je examen wil gaan doen?