Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
.
) van 16 jaar oud en zit in mijn examen jaar (4e) van het VMBO. Ik ga zeker slagen, ik sta overal best wel goed voor, en leer nooit
.
.
) maar omdat ik haar dan tegen houd word ze boos en gaat bokken, etc. Thuis gebeurd dit alles niet en gaat het behoorlijk goed
. Ik hoop dat ze t op wedstrijd ook niet meer gaat doen, want dat scheelt ons veel punten. Vorig weekend op Texel ging ze niet staken en ik had 179 (3de prijs) 170 (jury sport) en 185
(3de prijs) , normaal rijd is rond de 173 of zelfs lager.. alleen maar door het staken, verder hebben we altijd wel hele goede stukken met allemaal 7-ens, maar dat staken doet ons de das om.. 
maar als je nog wat wilt weten, vraag het gerust
.
. Een andere meeting is idd de vrijdag na de hemelvaart geloof ik, wat we dan gaan doen weten we nog niet
.
) 

Queelens schreef:Waar is die westerngebeuren eigenlijk?
want als het te ver weg is en ik veel reiskosten moet maken sla ik het toch maar over moet op 't moment even prioriteiten stellen in m'n uitgavens
Zie idd dat we een nieuwe hebben! Welkom hoop voor je dat me gewoon mee kan draaien op knhs kamp ivm die peesblessure, lastig zoiets he!
Ik ben in ieder geval marieke, ik word aanstaande dinsdag 17. Ik ben klein (1.61m) heb een kwpnxanglo-arabier ruin Peri H.h. (Peer) op het moment L2 startgerechtigd en ja dat was het dan wel weer
Owja en ik studeer fotografie
.

. (denk ik
)
.
en als baantje geef ik paardrijles, wat erg leuk is om te doen. Ik zit trouwens op 4VWO. Of zit ik er in? 
. M'n paardjes
.
Hij houd erg van springen en ik heb ook springles, maar ooit hoop ik ook springwedstrijden te rijden. Maar is moet ik nog even oefenen met blijven zitten als meneer zo'n mega sprong maakt.
. Maar daarmee heb ik L2 gereden en onderling gesprongen en gecrossd.
. En foto's staan in mijn profiel.
ben vanaaf weer online
) , en doowd is die telefoon