Haah tham ik heb ook een m met rits, alle klittebandjes zitten driedubbel aangetrokken maar ik heb een lang bovenlijf dus kleiner mocht niet, dan brak ik alleen maar snel mn rug. Xd
Olijkje
Geplaatst: 05-06-11 23:16
suikermeisje schreef:
gelukkig dat het wel fijn voelt Veerle en leuke foto's.
Waarom mag je eigenlijk geen paard? zou mij wel moeilijk lijken eig
Te duur.. En dan moeten straks met studie mn ouders er ook voor gaan zorgen..
suikermeisje
Geplaatst: 06-06-11 09:35
@emma deze is bij mijn rug evenlang alleen wat korten aan de voorkant en zit ook een stuk strakker, dus zit ook gewoon fijner dan die andere voor mij omdat die gewoon wat te groot was. maar ik heb dat ding nu 4 jaar gehad dus toen dachten we dat ik nog wat zou groeien, maar dat is niet gebeurd xD maarja ik heb hem alleen met wat wedstrijden aangehad en eigenlijk niet eens super vaak als ik dat ding 30 keer heb aangehad is het veel xD
@veerle okee ja dat begrijp ik opzich nog wel, misschien dat je uiteindelijk voor iemand anders een paard kunt rijden ofzo, je weet nooit wat je tegenkomt toch.
@ Thamar, ja idd, naar zoiets kijk ik nu ook uit, er is wel iemand in de buurt, maar daar moet je heel veel komen, dus dat ziet mijn moeder niet zitten, omdat ik ook moet werken en school al zo slecht gaat..
en nee sorry, echt geen idee! Mijn konijn heeft dat nog nooit gehad en de konijnen ervoor ook niet. Wij voeren ze trouwens wel eens stukjes komkommer, nooit mis gegaan ofzo
Konijnen mogen idd geen komkommer! Net zoals sla, daar zit te veel water in. Vaak als konijnen diarree hebben komt het door stress, of als ze teveel groenvoer hebben gehad, of te weinig hooi. Geef je konijn even een poosje geen groenvoer, laat hem geen gras eten en geef hem alleen water, hooi (onbeperkt) en een beetje brok.
die van ons ook Al zo'n.... wanneer kreeg ik mijn eerste konijn? al 7 jaar Die we nu hebben is dan wel het tweede konijn, maar hij heeft er ook geen last van, De vorige twee ook niet.
Ik heb vandaag op Bonheur gereden, paardje van een vrouw bij mij op stal, echt een heerlijk beest! Lekker voorwaarts en fijn in de mond, nouja, neus.. hij heeft een bitloos hoofdstel
ik heb vooral 's morgens heel erg opgezwollen ogen (rondom) eerst alleen rechts maar nu aan beide kanten en ben steeds erg moe, ookal doe ik de hele dag niets. Nou is mijn moeder bang voor pfeiffer...