Desiree_1993 schreef:Ik ga nu op JTC . Ga bij een ander ponykamp als leiding.Okeeu leuk! Ik wil daar volgend jaar misschien op en dan met mijn bijrijdpaard, als dat kan
suikermeisje schreef:whahahaha omg Lisa -_- 3x per dag douche ofniet dan Mja thuis is het meestal 1 á 2 keer per dag Nu ga ik echt
ik was erna ook een tijd lang misselijk. Ben er 3x op geweest, de eesrte 2 keren draaide Jo, en daarna Ramon omgosh!
Haha het was wel vet grappig, en hoe beroerder je was of hoe harder je ging hoe vaker jo riep, jaa heeel goed, suuuper Heb je heel lady marmelade thamar of alleen dat stukje?
OMG.. die filmpjes van dat draaiding.. dat maakt je zooo misselijk!Vreselijk En spinnen in je bed... daar zou ik ook niet blij van worden hoor! Arme Jo!Maar welke paarden/pony's waren nu allemaal mee geweest dan?
Desiree_1993 schreef:Leuk dat iedereen het zo leuk heeft gehad! @Isabel, jou zus is toch MVS@bokt? Dan zie ik haar volgende week ook .Ja dat is haar! En de kok is freekjuhh op bokt dacht ik... Ik weet haar naam niet meer zeker
haha leuke filmpjes, dat deden wij ook! en jo die wou niet, maar zelf wel de anderen misselijk maken he * ik ben ook niet gegaan, ga ik kotsen.