Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
LIQUITA schreef:_sandra schreef:Ik ga ook duiken, ga morgen een dagje naar m'n ouders. Die zitten op de tuin in Almere. We gaan lekker shoppen.ga mijn bedje in, morgen weer een lang dagje werken. druk weekje deze week. zie jullie misschien vrijdag! maandag ben ik er hoor jo!!!!
Truste allemaal en misschien tot vrijdag, en anders ergens in het weekend ('s middags pas, want ik moet werken).
Doegie
winnitou schreef:Klinkt ook heerlijkoh heerlijk shoppen!!!! Wil ook zo graag. Gaan dit weekend naar mijn ouders in Doorwerth (oh kan zaterdag wel even naar Divosa) en zondag gaan we dan met zijn vieren naar Friesland waar we een nachtje in een hotel slapen. Hebben een drukprogramma. Alleen het autorijden, rondje noordelijke Nederland.... ben de enige die achter het stuur mag (alhoewel mijn vader denkt dat ie het nog steeds kan).
. Heel veel plezier
. mntj schreef:Wat goed om te lezenheee vandaag super lekker gereden. simpel maar wel lekker zonder gevecht.
zou er dan toch nog hoop zijn??
hihihi.
Hahahaha, eerst maar een kijken hoe het morgen gaat. Ik heb er enorme zin in, maar het is wel spannend
. Ik heb geen hoge verwachtingen hoor, maar ben gewoon heel benieuwd hoe het gaat. timilon schreef:Op de voorlopige startlijst moet ze om 16:15 uur. De definitieve startlijst komt vanavond op http://www.starlijsten.nl te staan. Kun je altijd nog even kijken of de tijd veranderd is.hallo mensen, heeft iemand enig idee wanneer Sabine met special de kür op muziek(pas de deux) moet rijden?
met m'n suffe hoofd dacht ik dat het zaterdag was, maar het is zondag, maar hoe laat???
!!!! Maar volgens mij val ik nu in herhaling, ha ha!
), vandaar dat ik nog even snel op Internet zat en natúúrlijk even moest lezen hoe het met jullie gaat
!
. Leonora was trouwens de jury. Ik ga nu lekker slapen, morgen weer werken. Truste!