Mayo, ik heb toen zo'n bontje gekocht bij Just Western voor om je eigen singel, was geloof ik 30 euro. Ik ben geneigd om te roepen dat je die van mij wel kunt overkopen maar dit soort dingen zijn toch wel handig om in de kast te hebben liggen. Je mag hem wel even lenen als je wilt om te kijken of het wat is, want je zou ook nog kunnen overwegen om een bontsingel aan te schaffen!
ik heb 3 bontsingels, die van 25 euro van arthur. Ben ik erg tevreden over, goede prijs kwaliteitverhouding.
Gebruik ze nu alleen niet meer, want heb een neopreen gekocht... Morris zweet als een otter, en ik vind neopreen dan zo lekker makkelijk schoon maken!
marjolijn81
Geplaatst: 13-08-10 08:07
es: wordt jij mijn nieuwe inkooppunt mag ik singeltje even bekijken van het weekend? San mag ik ook even spotten hoe die van jou eruit zien. kan ik me beetje oriënteren
ow es niet zulke ervaren paardeneigenaar vragen stellen, je hebt gezien gister hoe ik een paard opzadel geen idee welke maat ik heb...mischien weet Kim het? Kim??
Mayo, Storm heeft 30 dus Billy Jean ook! Ik heb zelf ook een neopreen singel om dezelfde reden als Esther, ik vind het een stuk schoner. Dat bondje heb ik er alleen los omheen als hij een plekje dreigt te krijgen. Bondje kun je ook makkelijk zelf wassen. Ben je vanaaf op stal? Dan zal ik hem even laten zien.
Dat stuk leer waar je singel aan vast zit op je zadel is pleitos bij mij. Grrrrrrr, heb het vermoeden dat dit er in Drenthe tijdens het sjouwen af is gevallen. Baal er ècht van. Weet iemand waar ik dit los kan kopen?
arthur. is een off billet geloof ik.. of een latigo.. haal die twee altijd door de war. De ene is de singel aantrekker en de andere waar de singel aanhangt..
Ik heb voor Rejoice een leren singel, daar was ik heel tevreden over, en daar heb ik ook heel lang mee gedaan (langer dan met menige neopreen singel). Ik heb vorige week alles in de olie gezet en zag nu dat er een scheur inzit, dus hij moet vervangen worden. Ik zag bij Arthur op de site ook een anatomisch gevormde leren singel hangen, misschien ga ik die wel aanschaffen. Heb voor de breek nog een neopreen liggen,dus dat heeft geen haast en ik kan even vooruit.
Glory staat sinds gisteren binnen met een dik achterbeen, na overleg met de DA tot de conclusie gekomen dat het een hoefzweer is. Vanmorgen is Norbert geweest, hij heeft wel een zweer gevonden maar wilde niet dieper snijden, met het oog op eventuele complicaties. We proberen het met een sodabadje, hopen dat het met een paar dagen wegtrekt, anders moeten hij toch dieper gaan en moet de DA erbij komen voor een drukverband. Ze is echt zielig, staat nog steeds op drie benen, mist haar vriendinnen enorm dus staat te roepen, hartverscheurend gewoon. Ze was heel braaf met het sodabadje, liet haar voetje braaf in de emmer staan (maar stond er wel bij de shaken) ik hoop echt voor haar dat het snel over is...
Stormchaser
Geplaatst: 13-08-10 11:56
Aaaah, wat zielig voor Glory Trudy! Wat is dat toch met de dames. Tante Whiskey ook al .