@ Steef:Ik ben morgen rond 11:15 / 10:45 op de manege... vergeet je niet je camera voor het filmpje whahah
Eevj schreef:HAHAH aman die kleine vent van wiskunde was net hier in de winkel. Die muis. Hoe heet hij ook alweer?HHAA wilmer
ik kom waarschijnlijk toch pas later.. ga misschien uiteten.. en dan thuis omkleden en dan nach hause!
aatjuh12 schreef:ik kom waarschijnlijk toch pas later.. ga misschien uiteten.. en dan thuis omkleden en dan nach hause!halloooooooooooooooeuh... eerst eten, dan thuis omkleden en dan naar huis?
Ik ken echt niemand die mee gaan Alleen jou en karin en fieke De rest nog nooit ontmoet. OHJA en amanda
Eevj schreef:Ik ken echt niemand die mee gaan Alleen jou en karin en fieke De rest nog nooit ontmoet. OHJA en amanda Dat is toch genoeg :d whahahah ik ken iedereen behalve Fieke
Zo even thuis om wat spullen te halen ... Morgen komen ze foto's maken voor een plaatselijk krantje... pimmetje en noa worden dus even fotomodellen en wat caafjes....Maandag worden we geintervieuwd!Maar ik ben weer weg