ATE schreef:leuk dat jullie mannen voor me zoeken maar willen jullie eerst ff foto sturen van degene hahahahahahaahahah
tuurlijk Jo
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
_sandra schreef:Eum, nee inderdaad ik had het niet gelezengoedemorgen allemaal!! hee peet, je hebt vast niet alles terug gelezen gisteren. ik ben om twaalf uur van plan te gaan rijden. vroeg of je dan ook ging. denk dat het de buitenbak word. is zulk lekker weer!!! en de binnenbak was maandag avond een drama, leek wel beton. toen ben ik ook buiten gaan rijden. wilde ik mavantos niet aandoen . hoop dat hij snel weer eens aangepakt word. is laatste tijd een drama!!!(die bodem bedoel ik) dus wie weet peet, zie ik je straks nog !!!!!!!
. Ik heb vanmorgen om 10:30 uur gereden (wat me niet in dank werd afgenomen, want hoe haal ik het in m'n hoofd om zomaar op woensdagochtend te gaan rijden. Gelukkig betalen we allemaal even veel stalling, hihi). Het was dus lekker druk in de bak, maar dat mocht bij mij de pret niet drukken
. Ik heb je in ieder geval nog even gesproken. 
LIQUITA schreef:Nee hoor, het is geen grapje. Al werd het niet met zo veel woorden gezegd. Er was iemand die zich afvroeg waarom er mensen reden die normaal op andere tijden rijden. Omdat ik er nooit op woensdag ben voelde ik me aangesproken, vandaar dat ik het zo even op schreef
.

mntj schreef:xan heb de lijst voor zondag gezien. je kan lekker uitslapen hoor. het is avond als je moet starten.haha.
kan je eerts thuis kijken.
, zit ik ook met etenstijd en de kinderen.)