Ik weet ook al wat er voor mij onder de boom ligt (en wat voor andere). Voor mezelf: twee rijbroeken en drie paar rijsokken. Voor mijn mams: een zelfgemaakte agenda met foto's (van de hema ) en een DVD. Voor mijn broertje: ook een DVD. En voor mijn pap: ook een DVD (zouden ze een actie hebben met drie DVD's voor 25 euro ).
Ennuh we moeten nog steeds Leo in dit topic krijgen, dan kunnen we nog meepraten .
Owwww ja Fenn, mijn andere rijbroek is te heet gewassen (en past mij nog net aan voor de komende twee lessen ). Maar aangezien ik twee nieuwe krijg kan ik me andere wel aan jou doneren (als je tenminste een broek nodig hebt ).
Ik vind het maar een rara ava.... Ik zat echt zo te kijken van huh hebben we een nieuw iemand dr bij.... Ik was zo gewend aan dat andere plaatje . En deze vindt ik gewoon raar!!
Zonnebank helpt niet, wake-uplight wat de zon naboost maakt me ook niet vrolijk. Ik heb gewoon een echt zon nodig, met echte warmte en vrolijk fluitende vogeltjes en warm water wat door je tenen stroomt terwijl je over het strand loopt (kortom: zomer!!). Maar helaas dat heb je niet meer in Nederland. Nederland kent twee seizoenen, herfst en lente. Beide vol met regen en windt... En soms een iets warmere dag maar nooit voor lang.
Nu alvast mijn excuses voor m'n ava, ik ben er zelf ook niet zo heel blij mee, maar het is een ontzettend pokkewerk om een foto zo ver te verkleinen totdat het eindelijk past hier. En Fen het is inderdaad jouw lievelingsprogramma Misschien toch die andere maar weer nemen (Ja Fen het is het een of het ander ) , want ik herken mijn eigen berichten niet meer
Fenn schreef:
Dus Sas, je hoort het , doe snel eens iets normaals
Ik ben niet normaal, maar goed ik geef jullie en kans: Kom maar op met die tips!
Ja idd, nieuw thema . Of een heel hollands ik hou van holland plaatje . Ik heb nu al zin aan de Oud en Nieuw special!! Kan ik twee uur lang onder het genot van een borrel genieten van dat programma . Zit toch alleen thuis... Dus ja je moet toch wat he .
Ja alleen thuis met oud en nieuw.... Broertje gaat naar de scum denk (is in iedergeval niet thuis gelukkig) en mijn moeder gaat gezellig naar een vriendin. Dus ik heb het rijk voor me alleen . En de TV dus ook!