, ik spreek jullie morgen dit keer echt weer
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
, ik spreek jullie morgen dit keer echt weer
fallenangel3 schreef:Nataschaa schreef:
Maar opzich is een dekje toch om tussen het zadel en de rug te leggen? En niet voor verzachting. Ja ik weet niet goed hoe ik het moet zeggen.
Maar je hebt paarden met een gelpad, en die hebben dat echt voor verzachtig. Een dekje is toch meer om zweet op te vangen enz?
Ja maar als er echte oneffenheden in zitten. Moet je je voorstellen dat je vanacht op een matras met allemaal bulten en gaten slaaptof een voorgevormde beha met bulten of draadjes. Dat zit toch ook niet lekker?

fallenangel3 schreef:Het paard gooide dus veel balken eraf? Weet je wat ik dan wel weer banketstaaf vind, misschien kan dat beestje wel springen. Alleen had hij die dag een slechte dag.
Is het trouwens echt lichamelijk bewezen dat Friezen niet kunne springen? Ja het is een gangenpaard... maar dat is een tuiger toch ook? En nee.. ze zullen waarschijnlijk niet topspringers worden maar Roxie kan toch ook prima springen?
Liisette_ schreef:Iris, je hebt verschillende soorten kwpn'ers![]()
Net als Lex.
je hebt tuigpaard, rijpaard en nog eentje, alleen die weet ik even niet meer!
Nataschaa schreef:MAAK JE ANKY DEKJES ?! "?!! Zo evt !
(vandaag mee gereden
)
?
Annie_ schreef:Oee ik wil ook met de koe van jane een keer rijden

Annie_ schreef:Jaaa hij is echt stoer
Jane_ schreef:Annie_ schreef:Oee ik wil ook met de koe van jane een keer rijden
Mag hoor Anna..
Goh ik heb echt zin op weer op Philla Billa te rijden..
Ze is zoo leuk he.. Flip wilde de bak niet uit vanmiddag.. zei ik Phil help is ging ze hem opjagen en ging ie toch de bak uit..
En nu elke keer als ik zeg Phil help is doet ze het
Jane_ schreef:jaa heb al keer gedaan.. maa moet nog keer doen.. had toen roze hoofdstel dat stond niet zo..