Lùllig van je zadel, dat word idd aanpassen...
ik ben aan het sparen voor een boomloos zadel, heb ik altijd gehad en dat zit toch een stuk zachter

ik ga richting school en dan richting stal !!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

(boomloos westernzadel) mis de steun aan me knieen! Maar wel goed voor een onafhankelijke zit 
paasei ik ga stoppen met wedstrijden en koop wel een vzh zadel want dit gezeik met dressuurzadels wil ik niet meer
(barefoot)
dus dat scheelt hahahah

sorry voor het woord GVD
net scooterwinkel gebeld die komen hem volgende week pas ophalen, zit je dus een week zonder en weer een rekening rijker 
Azzaro schreef:lekker bren nieuw zadel! Ooteman is wel redelijk meestal!
Ik ben lekker pas net wakker! Had bijna niet geslapen vannacht van het hoesten dus werken en school wordt niks vandaag!
ik wordt er schijt ziek van

dacht dat dit ons jaar zou worden

Ze heeft al een tijd last van haar knie en heeft het zoooo druk dat ze geen tijd meer heeft voor Omar. Tamara heeft Omar bijna 4 jaar bijgereden. Heb haar gisteravond wel gezegd dat ik het jammer vind dat ze het nu pas zegt... ze zei dat ze het met haar knie echt niet meer trekt en het wel geprobeerd heeft, maar het ging gewoon niet meer.
Voor het gel hoef ik het toch niet te doen want Tamara hoefde mij niet te betalen voor Omar