@ Lisanne, E-pony's zou lukken ja, maar dit is een iel dingetje. Toen ik erop ging zitten met mn 58 kilo had ik al hed idee door hem heen te krakken en als ik been gaf hem fijn te knijpen haha

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
millennium schreef:Goed bezig Annelotte! Dat moet zeker gaan lukken a.s. zondag!
Vandaag heeft mijn vader op Pukkie gereden. Hij heeft 23 jaar terug ook paardgereden, een jaar of 3 lang. Nu heeft die al wel een paar keer op Pukkie gereden, maar de laatste keer is al ruim een half jaar geleden. Vandaag mocht die lekker zelfstandig rondkrossen tussen een klein prive lesje van andere mensen. Machtig mooi, aangezien die zelf wil uitvinden wanneer die op het goede been rijd etc. Dus vandaag lekker aan laten kloten. Hij en Pukkie hadden de tijd van hun leven! Nou haha, zie hier het filmpje!
Papa op Pukkie
http://www.youtube.com/watch?v=U4Y1-UpCkPs
En natuurlijk een foto buiten genomen:
Hij vind Pukkie helemaal leuk, wil zelf opzadelen, poetsen, hoeffies uitkrabben, afzadelen etc. en natuurlijk op het einde altijd nog een appeltje geven![]()
haha