manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anne_87

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-08 21:09

Ik geniet wel van mn vakantie hoor Bianz Haha! heerlijk vanmiddag mee met Marieke naar stal, en dan morgen zelf lessen en daarna samen met de zon weer mee naar stal Lachen Eens zien of we dan met een volle batterij en een zonnetje wat betere foto's kunnen maken met de camera van Thirz dan de vorige keer Clown Maar ik vermaak me dus wel hoor Haha! haha
En ik ben inderdaad nog steeds van plan om langs te komen. *eigenlijk schandalig... woon je hier bekant naast de deur en dan lukt t me nog niet om even op ziekenbezoek te komen Bloos * Maar volgende week is t misschien ook wel leuk om een bezoeker te hebben? Lachen Hebben we t nog over ok?
Duurt wel lang.. dat dikke en pijnlijke been. Was dat de vorige keer ook zo? Hopen dat t nu snel minder dik wordt! *duimt*

*gaat de foto's even leuk ordenen*

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-08 22:05

Vandaag dus met Marieke naar stal geweest naar de paarde...of uhm...huh?
naar de herten? Verward
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

of uhm.. Verward
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Nouja, wat ze ook precies zijn.. de spieren zijn goed getraind Ja
Afbeelding
Afbeelding
*en rek en strek!*
Afbeelding

Na de goede warming-up blijkt Jade gewoon een super springpaard! Ik bedoel... zelfs kunnen springen zonder hindernis! OK dan!
Afbeelding

Alleen... een ongelukje zit dan in een klein hoekje. Voor je t weer heb je nog maar 3 benen!
Afbeelding

Gelukkig had Marieke Kinder-EHBO, en was alles zo weer opgelost. Ff checken. Jahoor: alles deed het weer! Haha!
Afbeelding

Ze zijn niet alleen maar gek geweest hoor Knipoog
Knappe Jade:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
en mét hartje!
Afbeelding
en knappe Nous:
Afbeelding
die gelukkig ook erg blij was dat we der kwamen vermaken vandaag Clown
Afbeelding

marieke en Jade saampjes Lachen
Afbeelding

En Tadaa! Speciaal voor Bianz een bewijs-foto van de meeting tussen Anne en Jade Knipoog
Afbeelding

haha en Thirz, zoals Marieke al zei vanmorgen: je kan best een doek op de ogen van Jade leggen hoor. Of een jas Vork
Bewijs:
Afbeelding
Ze heeft alleen wel een beetje gevoel "Hee! Wie deed het licht uit? Haal die jas van mn hoofd"
Maargoed, das best logisch Clown

En nu ga k idols kijken ipv luisteren Haha!

Doei!
Afbeelding

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-08 22:45

Whaha, een heerlijk dagje tussen de herten Clown
Wat een gekke ponies hebben we toch. Nou Marieke, fijn dat de doek-test al is gelukt, nu de rest van het parcours van de politietest nog he Knipoog En je vult je vakantie goed met deze paardenactiviteiten Anne Haha!
Het liefst zou je willen dat je been morgen weer dunner was he Bianz, helaas duurt het wat langer! Maar je gaat met kleine beetjes vooruit. Straks weer lekker in je eigen huisje rondhuppelen Lachen
En Cis: je plantjes staan al buiten, zoals verwacht konden mn katten er niet vanaf blijven, ze vinden het op de een of andere manier heel aantrekkelijk en bijten ze helemaal kapot Vork

Idols wordt echt heel spannend!! Ik vond ze alle3 echt heel goed, maar toch hoop ik dat Natalie eruit gaat...nog even wachten op de uitslag. Ga maar alvast lekker in bed liggen, morgen weer vroeg op, truste!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-08 09:46

Ja ik vond ze ook alledrie echt goed! Net even op t internet gekeken voor de uitslag, maar ik had liever die andere 2 zien vertrekken dan de peroon die nu vertrokken is... Vond haar echt wel de leukste! en de beste! Ja Achjah... Ze komt er zonder idols ook vast wel! *hoop ik*
*ff zo, weet niet in hoeverre iedereen alles al gezien heeft Vork

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-08 13:50

Hoi!
Wat een supergave foto's van Jade en Nous Haha! Ze hadden ook geen energie teveel toch? Clown
Mijn ijslander-rit was heel grappig. Het eerste kwartier had ik het idee dat ik op een shetlander zat haha. Maar ze rijden wel heel lekker en we hebben lekker gegalopt over het strand.

Thirz ik wist niet dat blauwe druifjes zo'n geliefde delicatesse voor katten waren haha.
En bianz, hoe gaat het met je pootje? Mijn moeder zei dat ze je nog was tegen gekomen samen met jouw moeder (klinkt maf hihi).
Marieke, ik wil graag nog een sjaal alleen dan voor als ik terugkom kan dat ook? Dan heb je 6 maanden om m te maken, is dat lang genoeg Tong uitsteken? Ik ben alleen allergisch voor wol, dus kan het ook met eh...katoen? Geen idee eigenlijk. En wil je dat ik zelf wol koop of doe jij dat? Ik hoor het wel. Waarschijnlijk kom ik zaterdag nog even dag zeggen op Paardoes.

Nou een heel verhaal, ik zit nog steeds in mijn badjas....schandalig!

Fijne zondag!
x

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-08 13:51

Yow wat een actie weer opeens in dit topic Haha!!

Super dat het al wat beter gaat met je been Bianca. Balen dat het zo langzaam gaat... maarja geduld is een schone zaak...

Leuke foto's van Jade en van Nous! Haha maffe beesten! Sharon is de laatste dagen ook helemaal geflipt, voorjaar in dr bol ofzo.

Vandaag komt Cis naar hier, dus we zullen ook wel foto's maken Haha!

En Nel, hoe was de vakantie? Is Daniël al weer beter?

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-08 14:58

whaha wat een foto's! Ze zien er niet echt intelligent uit zo Clown

Ik ben gisteren naar Tarzan geweest. Ik was helemaal vergeten dat ik zou gaan Bloos! . Ik had het per ongeluk een week later in mijn agenda genoteerd. Erg slim van me! Mijn moeder belde 's morgens op: 'wat wil je op je broodjes?' ik snapte er geen bal van Clown Een half uur later zat ik al in de auto op weg naar scheveningen haha! Zullen we het op zwangerschapsdemetie steken? Knipoog

Wat betreft de zwangerschapskwaaltjes: de misselijkheid is een stuk minder gelukkig. Het ligt er ook helemaal aan wat ik die dag moet doen. Een hele dag werken betekend 3 dagen spugen. Er is helaas nog een andere kwaal bijgekomen, namelijk ernstige hartkloppingen. Mijn moeder had hier ook last van en moest daardoor onder strenge controle blijven bij de gynaecoloog. Ik zal het dinsdag melden bij de verloskundige en die zal me wel doorsturen voor een hartfilmpje denk ik. Jullie horen hier nog van. Want mocht het vastgesteld worden dat het ernstig is, heeft dit nogal gevolgen voor mijn doen en laten!

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-08 17:20

Ik vergeet zelfs te melden hoe Tarzan was...

Het was een hele mooie voorstelling! Veel over en weer slingerende 'apen' die zelfs over je hoofd heen kwamen enzo. Er werd eigenlijk van de hele zaal wel gebruik gemaakt. Alleen viel het decor en de afwisseling mij wel tegen. Het decor was de hele tijd groen (ja logisch natuurlijk...) en meer dan een stel apen, tarzan en jane zag je niet. Je moest het echt alleen van het verhaal hebben en dat was hier en daar ook wel een beetje saai. Ik vond the beauty and the beast leuker.

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-08 18:03

Cis in actie Haha!
Afbeelding

IEEHHHH
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Buiten uitstappen
Afbeelding

Lieffff
Afbeelding

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-08 13:48

24 februari 2008 (ongeveer) half 3:

Thirz en ik gaan met Nous en Jade, gevolgd door Anne op de fiets lekker een buitenritje maken, dachten we. Wat dus een heerlijk ontspannen zondagsritje zou moeten worden, is veranderd in een zeer drukke rit met een erg vervelende afloop voor de schrijfster van dit verhaal.
Ik zal bij het begin beginnen. We waren op weg richting Wielemakersbaan, daar een galopje gedaan, alles keurig onder controle, Jade was wel erg druk, en als het niet snel genoeg ging kan je toch gewoon proberen op 2 benen verder te gaan, nee dus, dat gesteiger van Jade haalde niks uit, ze moest gewoon wachten voor de foto's die Anne aan het maken was. Na de wielemakersbaan rechtsaf geslagen naar de waterbak, Nous vond het erg geweldig, in volle galop, en daarna flink bokkend ging ze er doorheen. Jade vond het maar niks, ben er wel met haar ingestapt, wat voor mij resulteerde in natte voeten omdat mn laarzen niet waterdicht zijn. Na Nous dr gerace weer ff rustig stappen over het crossterrein en daarna rustig weer terug naar huis. De waterbak en al helemaal dat crossterrein zijn niet mijn, en ook zeker niet Jade dr hobby zullen we maar zeggen. Terug weg, lekker rustig stappen over het zandpad, waarna Jade besluit een galopje te doen, dat was niet echt de bedoeling....hoorde Thirz nog roepen dat k dr om moest trekken, en op mn kont moest zitten, maar t maakte niks uit, Jade ging maar door. Aan het einde van het pad, vlak voor het fietspad had k dr eindelijk terug voor mijn gevoel, gelukkig, kon weer gewoon ademen. Maar daar stond ineens een paal met een bord, ik wilde er rechts omheen, maar Jade dacht, als ik nou links ga, ben ik sneller thuis, dus Jade vliegt linksaf, over t fietspad, en ja als je niet goed op let waar je je pootjes zet (goh, dat heeft Jade normaal nooit) glij je dus uit met je ijzers, met als gevolg dat ik er keihard afgevallen ben, op mn heup en elleboog, en Jade dus vrolijk verder rende zonder mij erop.
Gelukkig kon Thirz Nous wel bij zich houden, en zij is bij mij gebleven terwijl Anne als een gek op de fiets achter Jade aan racete, moest er niet aan denken dat ze het dorp in zou stormen en weet ik veel wat voor ongelukken veroorzaakte. Jade is dus in vliegende vaart de wielemakersbaan afgegaloppeerd, onderweg allemaal mensen van stal die probeerden haar te stoppen, tevergeefs...ze rende gewoon door. Gelukkig kon Anne haar net voordat ze in het dorp was vangen, daar durfde ze gelukkig niet verder.
Terug naar mij: ik lag in het gras met een pijnlijke heup en elleboog, maar mn enige gedachte was achter dat paard aan....ben opgestaan, en als strompelend, rennend weet ik t hoe, zijn we achter Jade aangegaan. Gelukkig kreeg ik al snel van Anne een telefoontje dat zij Jade had, en ik dus rustig aan kon doen. Toen we eindelijk bij Jade waren zagen we dat ze een flinke wond aan dr voorbeen heeft, in dr elleboog zeg maar, dat moest waarschijnlijk gehecht. Ook dr spronggewrichten waren geschaafd en dr koot aan 1 kant. Ze liep gelukkig nog wel goed. Op stal aangekomen de dierenarts maar gebeld, verhaal uitgelegd en ze zou ff komen. Ik zat intussen met een zak ijs op mn pijnlijke heup en bijna elke beweging deed het pijn. toen de dierenarts er was moest het idd gehecht en kreeg Jade eerst een verdoving, als Anne dr hoofd niet vast had gehouden was ze zo omgevallen. Ook Thirz en Patricia (iemand van stal) moesten tegen Jade aanduwen anders zou ze omvallen, arme poony...... nadat ze gehecht was terug naar stal, en nu moeten we 10 dagen volledige rust houden. Niet stappen, helemaal niks. Alleen afspuiten als dr benen dik worden, en dr schaafwondjes schoonhouden met betadine....en ze moet nu elke dag antibiotica hebben. Ze hoeft gelukkig deze keer niet apart van de rest te staan hahaha.....
Gisteravond kon ik bijna niet zitten, liggen staan...enz maar na een nachtje slapen gaat het beter, mn spieren hebben kunnen ontspannen, dus de ergtse knopen zijn er uit gelukkig. Ga vanavond naar Bianz, die me eens flink gaat pijnigen, maar na 2 dagen hoop ik dat het dan beter gaat.
Zo dat was mijn verhaal, tis een beetje langer geworden dan gepland sorry daarvoor......Anne heeft van gister nog een heleboel leuke foto's gemaakt, van voor het vallen, maar die zal Thirz binnenkort plaatsen, ze vond t een beetje cru om eerst leuke foto's te plaatsen, waarna ik mn verhaal nog eens zou doen hahaha.....

Ik ga nu ff de rest bijlezen en daar zal ik ook nog op reageren.....
doei doei.....

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-08 14:23

Als ik t zo lees, klinkt t anders dan k t beleefd heb.. Het klopt wel hoor, maar ik heb t gewoon vanaf een heel andere kant bekeken ook natuurlijk! Wat was ik trouwens blij dat ik er bij was én dat ik op Thirz der goeie fiets zat met versnellingen!

En het grote stomme is nog: *volgende keer luister ik wel naar mn eerste ingeving!* Op t moment dat zij dat ruiterpad op stappen richting wielemakersbaan terug naar huis, bedacht ik me dat t misschien wel leuk was om vanaf de voorkant nog een foto te maken van Thirz en Marieke. Tegelijkertijd bedacht ik me dat t ook wel leuk was om vanaf t fietspad, door de takken heen wat foto's te maken. Dat laatste dus gedaan. Sta je daar met je camera in de aanslag, wachtend op een stel rustig stappende paarden en dan vliegen er ineens 2 paarden door je beeld heen! Dus ik snel naar mn fiets om evt te helpen de paarden rustig te krijgen na t uit de hand gelopen galopje (wist ik veel), raced Jade ineens zonder Marieke over de weg! Wow!
Heel dat pad dan nog af fietsen, ff checken hoe t bij Marieke en Thirz was "Anne, ga jij snel achter Jade aan?!" en dus naar Koudekerke geraced achter een paard aan wat ik al niet meer zag.. (Ja, Marieke je had gelijk: Jade kan érg hard!)
Uiteindelijk gevonden: vlak voor de weg naar Koudekerke twijfelde ze en draalde ze een beetje tussen twee andere paarden en de weg, maar uiteindelijk is dus toch maar de weg opgelopen.. Gelukkig was het niet enorm druk, oplettende automobilisten enz en vlak voor t dorp zelf heb ik dus Jade kunnen pakken Ach gut dankzij een meisje (van mijn leeftijd wel hoor, maar vrouw klinkt ook zo..) wat kwam helpen. Zelf beetje bang van paarden zei ze, maar zó blij dat ze wel kwam helpen! (in tegenstelling tot die jongen op de scooter Boos! Heb je der ingesloten aan de linkerkant van de druppel, loopt ze richting die scooter, verwacht je dat die vent wel éven zn hand uit zou steken om der te pakken *liep rakelings langs* Neehoor... Paard is voorbij, weg scooter!)
Maargoed, daarna nog wel veel aardige mensen: "t meisje van t paard loopt daar, weet je dat?" "Ow een vriendin, heb je haar al kunnen bellen?" "Is dit jouw fiets? Zal ik er even op letten?" "Ga maar snel weer stappen, anders vat ze kou"
Pfft, zo blij dat t allemaal goed afgelopen is. Of nouja.. Het had veel erger kunnen zijn!

En balen van je spieren Marieke.. Maar toch denk ik dat je al een hoop eruit gelopen hebt meteen na je val! Volgens mij was het anders nog veel erger geweest? *kijkt naar de fysio's*
En fijn dat Bianz je nog even onderhanden neemt, hopen dat je er dan sneller weer vanaf bent! Ach gut Beterschap nog!
Denk dat Jade vandaag ook liever niet te veel stappen verzet trouwens. Hopen dat die wond ook een beetje snel geneest daar! Volgens mij had ze t er nog wel over dat ze redelijk wat vel had, dus dat het wel redelijk goed en zonder te veel spanning te hechten was. Hopen dat t dus ook zo zonder spanning blijft!
Beterschapjes Ach gut

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-08 14:33

dan nog ff reageren op de rest, staat zo lekker a sociaal als ik alleen mn eigen verhaal doe haha....

Thirz ik vind je foto's van Egypte echt mooi, nu de rest nog, schande eigenlijk dat ik die nog niet ben komen bekijken.

Kims, jammer dat je Tarzan wat tegen vond vallen, wil er zelf eigenlijk ook nog een keer heen.... hoelaat ga jij morgen naar stal, wil ff komen kijken als je met Nous in de roundpen aan t werk gaat, moet Jade nu echt strenger gaan aanpakken, want ze is nu echt te ver gegaan, door er gister vandoor te gaan....en dat wil k gaan proberen met die respecttraining die jullie doen, en longeren, en misschien steek ik ook wat op van je vrijheidsdressuur....vind het in elk geval leuk om te zien....

oh Nel, dat betekend dus wel dat ik voorlopig ff niet bij je kom lessen, maar dat had je vast wel begrepen

Bianz mag gelukkig weer naar huis, fijn dat het al iets beter gaat met je knie, kunnen we vanavond samen klagen over de pijn die we hebben haha.....

Cis, ik vind het prima, als jij aangeeft wanneer je weer terug bent, en wat voor kleur sjaal je graag wil zal ik kijken wat ik in die 6 maanden voor je kan doen....katoen kan wel, maar weet niet zo goed waar ik dat moet kopen, aangezien het wolwinkeltje waar ik altijd kwam weg is in middelburg, zit er in vlissingen niet zoiets?

Bar je gaat maar door he met sjaar, leuk hoor, wel tof dat leunis jullie wel in t Z zit, heb je in elk geval nog wat te doen met je poony

Anne ik vind je foto's die je zaterdag had gemaakt echt superleuk....dankjewel........

Niemand vergeten?????

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-08 15:07

O Mariekje wat vervelend voor jullie!!!
Wij zijn net 1 1/2 uur thuis en ik lees dit dus net.
Schrik er wel van hoor!
Dacht dat Jde zo braaf was buiten!
Ja begreep gelijk wel dat lessen en rijden er even niet in zit!
Dat is echt balen, want we hadden zo'n goede planning in gedachte!
Maar ja dit kan met iedereen gebeuren, dus we zullen even geduld moeten hebben!
Als ik je ergens een keer mee moet helpen dan bel je maar!
Woon dichtbij hé!
En als ik tijd heb dan kom ik hoor!!! Knipoog

Gelukkig dat Anne erbij was!
Want weet jij veel waar je paardje anders terecht was gekomen...!?

Nou mijn weekendje weg was leuk!
Daniël had vrijdagochtend geen koorts meer en was super vrolijk en fit!
Daar in de ardennen was het super mooi!
Veel bergen natuurlijk, maar wel gaaf!
We hadden super warm en mooi weer!
Zelf was ik nog een beetje ziek (verkouden en wat verhoging) maar door dat mooie weer voelde ik me toch redelijk.
Daniël heeft het ook erg naar zn zin gehad!
Zal nog wel wat foto's plaatsen.
Maar vannacht werd ie huilend wakker en had ie over de 40 graden koorts.
Vanmorgen was het 39.9 graden.
We baalden en schrokken er echt van.
We zijn om half 10 naar huis gegaan en hij heeft 3 uur geslapen in de auto.
Toen we net thuis kwamen was ie weer opgeknapt en had ie nog 38.5 graden.
Gelukkig veel minder!
Maar voor de rest hebben we erg genoten!!! Lachen

Bianz, wat fijn dat lopen al beter gaat!
Ben je al weer thuis?

Anne lekker aan t genieten van je vakantie?

Bar/Cis, leuke foto's hoor van t rijden op shaar!

Ik ga straks lekker even op voice rijden!
Gerlien smste dat ze niet kon dus ga zelf effe!
Heb er zin in!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-08 15:21

Nou, t was inderdaad erg schikken zondag. Gelukkig met deze afloop. Over een paar dagen ben je weer helemaal de oude Marieke Ach gut En de wonden van Jade zagen er vanmorgen rustig uit, dus heb ook goede hoop dat die snel gaan genezen! Kan je zo snel mogelijk weer aan de slag met je paard! Ik heb inderdaad nog wat foto's die Anne heeft gemaakt, maar die zal ik morgen plaatsen, moet zo gaan werken!

Was een leuk weekendje weg dus Nel Lachen Jammer dat Daniel zo op het eind ineens koorts kreeg zeg, gelukkig nu alweer minder. Ben benieuwd naar je foto's!
En Cis is weer lekker uitgewaaid op Shaar, nog spierpijn gehad van het rijden?
Kims had lekker de planning in beeld; ow, ga NU naar Tarzan Clown Muziek lijkt me wel erg gaaf, jammer dat de rest een beetje tegenviel! Vervelend dat je nu ook hartkloppingen hebt, dan moet je je levensstijl wel iets aanpassen of valt het mee?
Bianz weer lekker thuis in je eigen huusje?

Ik ga aan t werk Doei!

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-08 15:30

Gisteravond belde Thirz me al op om dit te vertellen inderdaad. Ik schrok er wel van hoor! Zo zie je maar weer, het zijn en blijven paardenbeesten! Een beetje jammer, want het had zo'n leuke rit kunnen wezen... Gelukkig zijn jullie er allemaal goed vanaf gekomen. Hopelijk verdwijnt de spierpijn snel Mariek!

Mariekje22 schreef:
arme poony......

Arme pony? zeg maar gerust arm baasje!! Eigen schuld, dikke bult zullen we maar tegen Jade zeggen!

@ Nel: Fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad Lachen Wel vervelend dat Daniël maar koortsig blijft. Hopelijk is hij snel weer beter Ach gut

Citaat:
Vervelend dat je nu ook hartkloppingen hebt, dan moet je je levensstijl wel iets aanpassen of valt het mee?

Ja, en das echt heel vervelend. Als ik te druk doe slaat hij soms zó snel dat ik denk dat hij mn borstkas uit gaat slaan! De andere keer slaat ie een paar slagjes over en daar word ik een beetje slapjes van. Morgen horen we meer Lachen

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-08 16:56

Pff dat was zeker schrikken zeg! Toen Marieke belde dacht ik echt: oh nee! Gelukkig is het allemaal goed afgelopen (relatief dan he), want je moet er niet aan denken wat er nog meer had kunnen gebeuren! Goed dat Anne er was, goed dat Nous braaf bleef en al helemaal goed dat jullie enkel een paar wonden en kneuzingen hebben; dat komt vanzelf met een week of 2 weer goed. Zal vanavond Marieke eens goed onder handen nemen, voor zover mijn gestel dat toelaat haha, stelletje kreupelen zijn wij Lachen
Bar en Cis, superleuke foto's joh!
Kims, ik duim heel hard voor je dat het allemaal mee valt met je hartklachten, want dat zou echt heel erg tegenvallen als je op non-actief (bijna dan) moet!
Nel, super dat jullie een leuk weekendje hebben gehad! En gelukkig dat de koorts van Daniël nu alweer wat is gezakt; hij moet nu maar eens goed uitzieken!
En Anne hoe is je eerste dag van de vakantie? Heerlijk weer iig!
Thirz vanochtend weer lekker gereden; was Nous weer relaxed?
Ik ben weer thuis! Een hele volksverhuizing, maar dan heb je ook wat Knipoog Gijs is weer lekker buiten de buurt aan het verkennen.
Nu het belangrijkste: Anne en ik nodigen jullie uit voor een

After-birthday-we-maken-de-drank-op-en-kijken-Idols-finale-party!

A.s zaterdagavond bij mij thuis rond 20:00 uur. Gezellig samen Idols kijken en een goede reden om de flessen leeg te maken Knipoog We hopen dat jullie allemaal komen! Voor zwangere vrouwen slaan we natuurlijk non-alcoholische drankjes in Lachen

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-08 19:18

Lekker weer thuis! Zal ook wel weer fijn zijn denk ik?

En ik kom zaterdag wel hoor Haha! Ik ga me gewoon te buiten aan de limonade Knipoog Een voordeeltje: mocht het nodig zijn, ben ik nog in staat jullie op te vegen Vork
Wie zitten er eigenlijk in de finale? Heb afgelopen zaterdag niet kunnen kijken naar Idols. Ik ben wel benieuwd...

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-08 20:00

Ik kom misschien ook!
Moet even kijken of we niks anders hebben.
Ik heb idols al 2 keer gemist dus weet echt niet wie er nog over zijn, maar vindt het gezellig om te komen!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-08 20:05

Nikki en Nathalie in de finale Scheve mond
maargoed, nu is de keuze niet zo moeilijk: Nikki moet winnen Haha!

Jeej gezellie Kim! Haha! Hihi, en altijd fijn om te weten dat er iemand is die je op kan vegen als t niet goed ging Knipoog
Wel jammer van Tarzan trouwens! Is nooit zo leuk als zoiets net tegenvalt. Hihi, voordeel van het een week later zetten: het komt als een verrassing ineens Tong uitsteken (Nadeeltje dat je planning er zo van in de soep loopt Vork ) SUc6 morgen, hopen dat de uitslag toch meevalt. Zo heel je leven aan moeten passen is ook niets...

En fijn dat je de foto's van zaterdag leuk vindt Mariek Lachen Filmpjes ook gezien? *twijfelt nu of die ook op de CD gezet zijn*

Leuk Nel als je ook kunt komen Haha!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 09:31

Anne_87 schreef:
Nikki en Nathalie in de finale Scheve mond
maargoed, nu is de keuze niet zo moeilijk: Nikki moet winnen Haha!

Nou ik vond sharlene (schrijf ik dat goed?) beter en leuker dan Nathalie.
Jammer dat zij er al uit is!
Maar ja hopen dat Nikki wint!
Die is ook heel goed!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 09:46

Sjonge jonge Marieke wat een verhaal meis! Jeetje! Snap goed dat je flink geschrokken bent! Het klinkt ook allemaal flink pijnlijk zeg!
Hoe is het nu met jou? En met Jade?
Is toch wel ieders nachtmerrie dat er zoiets gebeurt...

Ik moet er nog even over nadenken of ik zaterdag kom, laat het op tijd weten Knipoog

@ Nel: leuk joh een weekendje weg! Wat vreemd dat Daniël dan opeens weer zoveel koorts had zeg! En ook wel jammer dat je zelf niet helemaal lekker was...

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 11:06

Oeh, leuk leuk Idols kijken onder het genot van een drankje Lachen Ik kom! En ik vond Charlene ook idd leuker...maar ze komt er zo ook wel denk ik. Nu moet Nikki winnen.

Ik zal zo de foto's van zondag ff uploaden, toen de paarden nog normaal deden Clown

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 11:18

Ik ben net terug van de verloskundige! Op http://www.freewebs.com/kimennick kan je t verhaal lezen Lachen

Mijn buik is dus al enoooorrmmm whaha. Ik ben echt een bolletje Knipoog
Hier de foto's:

Afbeelding

Afbeelding

Ik wil niet weten hoe ik eruit zie met 40 weken....

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 11:22

Wahha, ik dacht dus eerst echt: toch geen tweeling Knipoog Maar baarmoeder op steeltje kan ook! Kan je lekker al je zwangerschapskleding al aan!

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 11:24

Whahaha, ik was net aan het typen wat al m'n eerste reactie op de foto's was vanmorgen: Kims krijgt een tweeling!! Weet het zeker hoor, de verloskundige heeft vast per ongeluk niet-dubbel gezien hihihi Vork