heerlijk vanmiddag mee met Marieke naar stal, en dan morgen zelf lessen en daarna samen met de zon weer mee naar stal
Eens zien of we dan met een volle batterij en een zonnetje wat betere foto's kunnen maken met de camera van Thirz dan de vorige keer
Maar ik vermaak me dus wel hoor
hahaEn ik ben inderdaad nog steeds van plan om langs te komen. *eigenlijk schandalig... woon je hier bekant naast de deur en dan lukt t me nog niet om even op ziekenbezoek te komen
* Maar volgende week is t misschien ook wel leuk om een bezoeker te hebben?
Hebben we t nog over ok?Duurt wel lang.. dat dikke en pijnlijke been. Was dat de vorige keer ook zo? Hopen dat t nu snel minder dik wordt! *duimt*
*gaat de foto's even leuk ordenen*

? Ik ben alleen allergisch voor wol, dus kan het ook met eh...katoen? Geen idee eigenlijk. En wil je dat ik zelf wol koop of doe jij dat? Ik hoor het wel. Waarschijnlijk kom ik zaterdag nog even dag zeggen op Paardoes.
. Ik had het per ongeluk een week later in mijn agenda genoteerd. Erg slim van me! Mijn moeder belde 's morgens op: 'wat wil je op je broodjes?' ik snapte er geen bal van 

dankzij een meisje (van mijn leeftijd wel hoor, maar vrouw klinkt ook zo..) wat kwam helpen. Zelf beetje bang van paarden zei ze, maar zó blij dat ze wel kwam helpen! (in tegenstelling tot die jongen op de scooter
Heb je der ingesloten aan de linkerkant van de druppel, loopt ze richting die scooter, verwacht je dat die vent wel éven zn hand uit zou steken om der te pakken *liep rakelings langs* Neehoor... Paard is voorbij, weg scooter!)