Ja maar voor een week vind ik anders dan voor 1 dag
Ja dat ben ik wel met je eens volgends mij deden we er 1 uur en 45 minuten over met de trailer. Het scheelt ook dat ze super chill is en geenstres krijgt. En krijg tijdens de cross gewoon lekker een paddock voor der zodat ze gewoon kan chillen daar haha
xMartJuH schreef:
@Caitlin, Mooi kontje heeft ze
Ja , echt he Maar nu is ze weer KEI dik geworden doordat ze weer op de wei staat. ze heeft echt weer van de putten in der bil..
ha mijn lease-pony leek vorig jaar ook drachtig. Maar dat is denk ik wel sneller als je paard de hele winter binnen staat en dan ineens 24/7 buiten. Vreten voor het leven.
Vanavond weer proberen te rijden op de manege, gister op Whiz ging wel, maar dan bepaal ik tuurlijk zelf wat ik doe, vanavond les, ik ben benieuwd of ik het volhoud!
Western Ik ben 1 en al western, vandaar dat ik de eerste 2 dagen nogal moeite heb op 't Reelaer Word tijd dat ze op 't Reelaer een Westernpony nemen Of dat ik Whizzy mee kan nemen natuurlijk!
Zover ik weet is momenteel alleen Mirquis een echte ijsco toch? De rest van de ijsco's komen pas in de zomer zeg maar en na het seizoen gaan ze weer weg.