Jep heb ik lucy ook al uitgelegd het is voor 2 x in de week een kwartiertje in de week om door te rijden daarna gaat ie de les in en kom ik er niet meer op
Ooooohhhh wat irritant, de eigenaar van Dixie is hier! Hier op de manege, 4 meter bij me vandaan en ik kan niks doen.....aaarrggghhhh! Doet een beetje au..... Maar ik weet iig wel ze naam....
Zoooow net thuis van hobbelen Never vond zich zelf nogal leuk xD was in galop niet zo aan t been, en dan opeens wel gaan rennen oen xD en toen dr paarden uitgeladen werden achter de stallen(naast de achterkant van de bak) ree ik daar natuurlijk net en vond Never het nodig naar voren te crossen hahahaha maar ging opzich wel lekker. Hij gaat wel echt aan je handen hangen en ik ben best wel heel voorzichtig met hem omdat ik niet wil dat ie weer kapot gaat hihi maar moest m nu ook meer omhoog vragen en wat fanatieker rijden! Was wel vermoeiend hoor haha ook omdat ik niet door kon gaan zitten xD (hijs zo arm in de bespiering, ook vooral op de rug, dat dat wel n soort van zielig is) dus jah haha Maar wel tevreden gevoel zo lekker nog ff op me laptop en dan lekker slapen
Ja maar ik ben wel blij dat ik nu zijn naam weet! Zo kan ik toch evt wat contact opnemen als ik dat wil! Je kan daar ook buitenrit doen en crossles enzo....wie weet ga ik dat binnenkort en keer doen en dan een babbeltje met hem maken ofzo....ze noemen Dixie daar Nana Past toch helemaal niet bij dr