Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Verder.... skeeler en hardloop ik wat, schrijf ik en tsja 'fotografie' zou ik het nog maar niet noemen, maar in ieder geval vind ik het leuk om een camera vast te houden.
. 
. Zit op school in Apeldoorn, 4VWO N&G, struikel erg over duits en levensbeschouwing, denk ook niet dat 5V er voor mij inzit eigenlijk...
. Ik fiets erg veel, liep vorig jaar heel veel hard, 5-6 keer per week, nu niet meer, beetje motivatie verloren (in de winter en geen zin om op te bouwen nu weer en dat was training voor een evenement), en tijd gebrek.
, ergens richting Apeldoorn, dus dichterbij voor jou denk ik, en dan heb je hopelijk meer zekerheid.
.
. Tot zo!
. Momenteel zit ik een beetje in een poedersuiker situatie thuis, maar de details volgens via pb.
.
. Je hebt je tenslotte wel aangemeld voor kamp en ik denk niet dat er al 7 mensen meegaan naar de meeting. Want je bent wel van plan om gezellig met ons mee te kletsen toch, hier?
. Ook heeft zich een nieuweling aangemeld!
. Want dan zouden jullie naar het station van Breukelen kunnen reizen en dan daar de bus pakken naar Mijdrecht (is ongeveer een kwartiertje) en die bus stopt vlak bij mijn huis, en dan moeten we daar overstappen op een bus die naar Alphen gaat, dat is ook nog een klein halfuurtje/kwartiertje ongeveer.