Nou ik ben dus Jacquelien! Ik woon in Terschuur, maar dat kennen jullie vast niet?! In de buurt van Barneveld/Amersfoort/Hoevelaken/Nijkerk? Whatever. Uhm ik doe HAVO, morgen laatste schooldagje en dan richting de examens. Spannend! Verder.... skeeler en hardloop ik wat, schrijf ik en tsja 'fotografie' zou ik het nog maar niet noemen, maar in ieder geval vind ik het leuk om een camera vast te houden.
Mijn bruine merrie Zazinni is 6 jaar, 1.66, LupicorxGabor, veelzijdig dus. Heeft al L2 dressuur gelopen met de vorige eigenaar. Ik heb haar sinds november dus dat betekend.... Dat je net op gang bent, de vorst komt (welbekend probleem denk ik?) en je dan de laatste dag met een beetje vorst je paard een blessure oploopt. Dus nee ik ben nog nergens :S. Inmiddels zijn we nu 1,5 maand bezig. Sinds gister mag ze 5 min draven op een dag, volgende week 10 minuten, dan die week een kwartier en dan moeten we terugkomen. Dat is om precies te zijn op 10 mei. Dan zal ik met de dierenarts overleggen of het mogelijk is om conditioneel in orde te zijn voor de Instructieweek.
Dit bovenste is wel een beetje jammer want jullie gaan op 5 mei die meeting doen. Daar wil ik natuurlijk keigraag mee naartoe, maar dan weet ik nog niet of het mogelijk is om uberhaupt er naar toe te gaan....
Het zou leuk zijn als jullie ook allemaal even vertellen wie jullie zijn want ik heb eigenlijk niet zoveel zin om 280 pagina's door te lezen (A) Jullie zijn trouwens allemaal wel erg aardig, jullie reageren allemaal zo leuk!
Ik zit nu op mijn mobiel, maar ga zo naar huis en dan zou ik me op mijn laptop even voorstellen .
Lau
Geplaatst: 20-04-11 21:19
Dan stel ik mijzelf wel even nog een keer voor:D Nou, Ik ben laura ik ben 16 jaar ik zit in het 3e jaar van het vmbo ik heb een merrie van 10 jaar ze 1.65 en haar papa is,cabochon het is een vosje met 4 creme kleurige voetjes en lichte manen en een grote witte bles
Naast paardeijden doe ik ook aan wielrennen en huizen ontwerpen en inrichten (op de sims weliswaar) Ik woon trouwens ook in een plaatsje waar jullie waar jullie nog nooit van hebben gehoort in huissenXD ligt bij arnhem:p Tja dat was het zoon beetje
Laatst bijgewerkt door Lau op 20-04-11 21:25, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik ben Vera, woon in een klein boeren gehuchtje . Zit op school in Apeldoorn, 4VWO N&G, struikel erg over duits en levensbeschouwing, denk ook niet dat 5V er voor mij inzit eigenlijk.... Ik fiets erg veel, liep vorig jaar heel veel hard, 5-6 keer per week, nu niet meer, beetje motivatie verloren (in de winter en geen zin om op te bouwen nu weer en dat was training voor een evenement), en tijd gebrek.
Ik heb een bonte merrie Faya, 11 jaar oud, 162 hoog, foto's in me profiel. Kent niet super veel, kwam mager en uitgeput aan met tandproblemen en veel wormen en rugklachten kwamen ook nog boven. Ze was verschrikkelijk bang overal voor in het begin. Gaat nu inmiddels stukken beter. Heb haar sinds augustus, ook nog geen "niveau".
We hebben ook nog een tweede meeting de dag na hemelvaart , ergens richting Apeldoorn, dus dichterbij voor jou denk ik, en dan heb je hopelijk meer zekerheid.
Hehe, ben ik hoor! Ik zou me eerst even voorstellen; Ik ben Dewi, ik ben over een klein maandje 16 (klinkt beter dan 15). Ik woon in Mijdrecht, bij Amsterdam/Utrecht in de buurt, eigenlijk midden in het land. Ik zit nu in 4VWO met het pakket N&T en N&G, zoals ik er nu voor sta ga ik gewoon over . Momenteel zit ik een beetje in een poedersuiker situatie thuis, maar de details volgens via pb.
Ik heb sinds een jaar een groot paard, genaamd Annie. Annie is een merrie van 6 jaar en 1,75m groot. Annie is een eigen fok, maar haar opa is Calvados, een springer dus. Annie is ook echt gefokt voor de springsport en daar gaat ook mijn passie naar uit. Momenteel rij ik L1 dressuur met de punten voor het L2, de springwedstrijden hopen we dit seizoen op te pakken, maar door de moeilijke omstandigheden thuis is het er nog niet van gekomen. Wel spring ik thuis en op les al erg fanatiek en zijn we eigenlijk al zo goed als klaar voor de wedstrijden.
Foto's van Annie staan in mijn profiel, het onderste paard .
Ik vind trouwens dat je gewoon mee mag naar de meeting hoor, ookal is het niet zeker dat je op kamp kan . Je hebt je tenslotte wel aangemeld voor kamp en ik denk niet dat er al 7 mensen meegaan naar de meeting. Want je bent wel van plan om gezellig met ons mee te kletsen toch, hier?
Er is niet zoveel gebeurd hoor, we hebben het alleen over het meeten gehad, moet je maar even op de vorige bladzijde lezen . Ook heeft zich een nieuweling aangemeld!
Ik vind het meeten trouwens een super idee! Lijkt me echt zo gaaf! Want gaan we 7 personen redden? En als het er 6 of 5 zijn vind ik de prijs nog wel meevallen toch? Ik denk dat we die vrouw in ieder geval maar moeten mailen dat we dat willen, en 1 uur is een mooie tijd toch?
Want gingen we dan nog mijn huis (dorp) als centraal punt nemen? Of komt iedereen daar zelf heen dat we misschien naar afloop naar mijn dorp gaan en dan daar wat gaan eten ofzo? Ik moet even vragen thuis of mijn ouders het niet vervelend vinden als jullie misschien even bij mij thuis komen, maar ik denk wel dat ze dat goed vinden . Want dan zouden jullie naar het station van Breukelen kunnen reizen en dan daar de bus pakken naar Mijdrecht (is ongeveer een kwartiertje) en die bus stopt vlak bij mijn huis, en dan moeten we daar overstappen op een bus die naar Alphen gaat, dat is ook nog een klein halfuurtje/kwartiertje ongeveer.