Oh wat erg maren!!! Hopelijk komt het allemaal nog goed!
Ik had ergens anders trouwens gelezen dat er ook een ander meisje shadow misschien ging doen maar die zei dat ze kon longeren maar toch niet of zo? weet jij wie dat is xd? Jij niet toch? ;p
@Maren wat vervelend voor Swiebertje... hopelijk komt het nog beetje goed met hem.
Ik heb vandaag mijn paard rondgeslingerd ... en daarna zonder zadel en alleen met halster hem terug gebracht naar de wei ik ben wel penny
@Qilan (als ze ooit weer langs komt) we kennen hier elkaar zo ongeveer (dat krijg je van heel veel ponykampen doen bij Het Fjordenpaard) .. dus je alleen voorstellen met laura is beetje raar... en wat is hps? en hoe ken je het fjordenpaard?
ik sliep vanacht bij een vriendin en ik werd echt midden in de nacht inneens zo misselijk ik raakte soort van in paniek enzo dus ik zeg ik ben misselijk tegen dat kind, zegt ze ja wat kan ik der aan doen.. dus ik nog boos ook ik zo ik bel me papa en ik ga naar huis.. ik bellen , kwam die me halen om 3 uur snachts ofzo, lieve papa. ik was echt zoooo misselijk en helemaal trillen.. hele dag ook maar geleefd op 2 broodjes en beetje avond eten.. wat ik zelf nog moest bakken ook (ja pannekoeken... lekker als je misselijk bent..) moest ik vanmiddag nog mijn scooter ophalen daar was der vriendje der, en die haat mij. ik dacht echt die gaat me zo slaaaaan ik snel zjoef weg sorry voor het onduidelijke verhaal haha
maren; sterkte ! Qilan; Ik vind je een beetje vreemd en je toon bevalt me al helemaal niet ! Britt; Wat stom ! Is het wie ik denk dat het is? eefje; haha penny zijn is af en toe fijn !
Ik heb gister nog lekker gewerkt op mn nieuwe werk Vind het helemaal leuk ! Nu naar stage..