Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
xSannee schreef:Zo nu kan ik mijn eigen verhaal even typen, moet het even kwijt voelde me gister zo poedersuiker...
Donderdagavond had ik ruzie met mijn moeder tijdens het eten, daarna heeft ze me de hele avond genegeerd. Dus had heerlijk geslapen, not. Gisterochtend zei ze niks tegen me, geen goedemorgen of wat dan ook. Om 4 uur barstte de bom. Ze begon te schreeuwen wat ik allemaal verkeerd had gedaan, dat ik alleen aan mezelf dacht, en weet ik veel wat. Daarna is ze weg gegaan. Later hoorde ik haar wel weer terugkomen. Toen was het half 7 ofzo? dus ik ging boterhammen eten want ik moest half 8 op de manege zijn. Zegt ze: nee je moet pizza eten, wij hebben al gegeten. Dus ik: waarom roepen jullie mij niet gewoon als jullie al gaan eten? nou hele uitbarsting, een half uur "gepraat" en toen kwam ik er achter dat mijn fiets nog op het busstation stond. Dus moest ik in een kwartier een pizza eten, met de auto naar het busstation en vanaf het busstation naar de manege fietsen.
Had mijn vriendin, die in mijn les maar gesmst dat ik wat later zou zijn. En toen ik kwam zat ik natuurlijk heel fijn in mijn vel, not. Maar mijn vriendin heeft als praatpaal gefunctioneerd en dat hielp wel goedHad ik even voor mezelf alles op een rijtje.
Toen heb ik gereden, op Satino, kon ik even alles vergeten en dat was fijnhij was aan het begin heel schrikkerig, weet niet wat hij had. Daarna gingen we platen springen http://94.100.114.68/823050001-82310000 ... _7BVj.jpeg die dingen die er onder hangen dus
En Satino vond ze natuurlijk doodeng, hij heeft ze alle 4 wel 2 keer geweigerd, en eentje wel vaker. Maar uiteindelijk allemaal gesprongen. Dus het gaat vooruit, vorig jaar moest mijn instructrice er op omdat het mezelf niet lukte
![]()
Maar toen moest ik dus weer naar huis. Uiteindelijk wel oke met mijn moeder gepraat, voelt nog steeds heel erg ongemakkelijk tussen ons maar het is beter dan gisteren...
Oke sorry voor mijn lange verhaal,

dus nu heb ik alles bruin alleen nu moet ik nieuw hoofdstel en borsttuig xD maar dat kan ook nog wel ff wachten xD