Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
(alleen met JT)

Komt vooral omdat ik in de les moest concentreren op "aan de teugel lopen" dus dan word het er ook niet leuker op, nu weet ik gewoon weer dat veel mensen hem wel leuk vinden klinkt misschien heel ego, maar soms twijvelde ik daar nogal aan
liindii schreef:Wij moesten dat niet, maar deden we wel! Zagen we er allemaal hetzelfde uit(alleen met JT)
suikermeisje schreef:Maar dit is wel goed voor mijn zelf vertrouwen geweest want ik dacht altijd jip is stom beest en kan nietKomt vooral omdat ik in de les moest concentreren op "aan de teugel lopen" dus dan word het er ook niet leuker op, nu weet ik gewoon weer dat veel mensen hem wel leuk vinden klinkt misschien heel ego, maar soms twijvelde ik daar nogal aan

suikermeisje schreef:haha wel cool dat je zo'n eind had gereden dan Claire,
Maar dit is wel goed voor mijn zelf vertrouwen geweest want ik dacht altijd jip is stom beest en kan nietKomt vooral omdat ik in de les moest concentreren op "aan de teugel lopen" dus dan word het er ook niet leuker op, nu weet ik gewoon weer dat veel mensen hem wel leuk vinden klinkt misschien heel ego, maar soms twijvelde ik daar nogal aan

. 
. Ga bij een ander ponykamp als leiding. Hitime schreef:suikermeisje schreef:haha wel cool dat je zo'n eind had gereden dan Claire,
Maar dit is wel goed voor mijn zelf vertrouwen geweest want ik dacht altijd jip is stom beest en kan nietKomt vooral omdat ik in de les moest concentreren op "aan de teugel lopen" dus dan word het er ook niet leuker op, nu weet ik gewoon weer dat veel mensen hem wel leuk vinden klinkt misschien heel ego, maar soms twijvelde ik daar nogal aan
Bij ons in de JT was iedereen trouwens ook fan van Jip hoor!