_sandra schreef:ga mijn bedje in, morgen weer een lang dagje werken. druk weekje deze week. zie jullie misschien vrijdag! maandag ben ik er hoor jo!!!!
je bent een kanjer
heb je kaart gezien op hyves ??
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
_sandra schreef:Ik ga ook duiken, ga morgen een dagje naar m'n ouders. Die zitten op de tuin in Almere. We gaan lekker shoppen.ga mijn bedje in, morgen weer een lang dagje werken. druk weekje deze week. zie jullie misschien vrijdag! maandag ben ik er hoor jo!!!!
ATE schreef:_sandra schreef:ga mijn bedje in, morgen weer een lang dagje werken. druk weekje deze week. zie jullie misschien vrijdag! maandag ben ik er hoor jo!!!!
je bent een kanjer
heb je kaart gezien op hyves ??
LIQUITA schreef:_sandra schreef:Ik ga ook duiken, ga morgen een dagje naar m'n ouders. Die zitten op de tuin in Almere. We gaan lekker shoppen.ga mijn bedje in, morgen weer een lang dagje werken. druk weekje deze week. zie jullie misschien vrijdag! maandag ben ik er hoor jo!!!!
Truste allemaal en misschien tot vrijdag, en anders ergens in het weekend ('s middags pas, want ik moet werken).
Doegie
mntj schreef:nicol lekker koppie zo.
en idd de kastjes van blitz en cas zijn verwisseld.
vandaar dat je alleen grote halsters vond.
,moet je maar ff laten zien welke nu van Blitz is dan?Hij had helemaal geen zin om mee naar stal te gaan vanmorgen maar ik moest echt naar me werk,
! De hele dag in het zonnetje gemend door Amsterdam en later op de dag in de schaduw naast het paleis gestaan met zo'n lekker trekwindje: ik stortte in de auto helemaal in, ha ha (lees: ik werd opgehaald
)! Vandaag mocht ik met Max rijden (een Thüringer/Rheinlander) en hij had er zo z'n bedenkingen over of hij wat voorwaartser wilde zijn
. Zelfs toen z'n vriendjes op de terugweg ruimschoots voor hem uitliepen, bleef hij rustig aan skodderen!
Best hoor, het was lekker weer en ik had geen haast! Maar in de stad moest ik hem af en toe flink "motiveren".
Max is ook lief hoor, maar gewoon stronteigenwijs!
Nicole1995 schreef:mntj schreef:nicol lekker koppie zo.
en idd de kastjes van blitz en cas zijn verwisseld.
vandaar dat je alleen grote halsters vond.
Thanks hahaha,op me werk vonden ze het ook erg leuk.Blitz heeft toch nog ff losgestaan met een groot halster,moet je maar ff laten zien welke nu van Blitz is dan?Hij had helemaal geen zin om mee naar stal te gaan vanmorgen maar ik moest echt naar me werk,
Shenavallie schreef:Zooooo, ben ik even rozig! De hele dag in het zonnetje gemend door Amsterdam en later op de dag in de schaduw naast het paleis gestaan met zo'n lekker trekwindje: ik stortte in de auto helemaal in, ha ha (lees: ik werd opgehaald
)! Vandaag mocht ik met Max rijden (een Thüringer/Rheinlander) en hij had er zo z'n bedenkingen over of hij wat voorwaartser wilde zijn
. Zelfs toen z'n vriendjes op de terugweg ruimschoots voor hem uitliepen, bleef hij rustig aan skodderen!
Best hoor, het was lekker weer en ik had geen haast! Maar in de stad moest ik hem af en toe flink "motiveren".
![]()
In totaal 7 ritjes gereden vandaag met allerlei pluimage in de koets: van brazilliaanse afkomst tot Duitsland en van Engeland tot Spanje. Leuk hoor!![]()
Vroeg er ineens een vrouwtje: "Waar in Amsterdam kan ik de Notre Dame vinden?". Eh... net buiten de stad, zo'n 1.000 kilometer verderop....![]()
Morgen mag ik weer en als ik het goed begrepen heb, rij ik dan met Elvis en dat is zo'n toppertje!!!!!Max is ook lief hoor, maar gewoon stronteigenwijs!