Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
__Marloes schreef:Shanouk ik las het al in het verslagen topic, wat klote zegik ga duimen voor je dat ze het morgen wel fatsoenlijk doet!
en ga proberen foto's van je te komen maken.. sta je morgen nog bij de hindernis of niet?
Vitalis_ schreef:Dat is echt raar want de vorige keer dat ik in Voorthuizen wedstrijd had, had ik het eerste parcours foutloos en het tweede parcours in de tweede fase een balkje op de laatste. En toen had ik maar 3 wp's. Nouja ik ben er wel blij mee.
Snoekiej schreef:__Marloes schreef:Shanouk ik las het al in het verslagen topic, wat klote zegik ga duimen voor je dat ze het morgen wel fatsoenlijk doet!
en ga proberen foto's van je te komen maken.. sta je morgen nog bij de hindernis of niet?
Jeps, ik zit morgen tot 13 uur bij mijn hindernis. Ik ben morgen niet in het blauw met Vorstin trouwens, dus ik hoop dat je me wel herkent
Jammer van je punten Vitalis
Snoekiej schreef:Helaas, de cross is weer niet gegaan zoals ik hoopte.
Ze begon dit keer al in het springparcours te staken, dus ik ben uitgebeld. Terwijl ze met losspringen nog superfijn ging.
Gelukkig mag ik morgen de oefencross nog rijden, maar wie weet kom ik dat springparcours ook niet eens door.
Citaat:Polo's:
Antal, Zennicq of Bijou(weet nog niet), zwart, M/L.
Jetske, Lasko, zwart, L
Dyanne
Shanty, Misty, navy, L/XL
Marloes, Vinet, zwart of donker blauw, L
Damelza, Elvis, navy, M
Mirthe, Forendo Ameno, zwart, L
Mies, Vanity Fair, Navy S of M
Estelle, Blue, Navy, M
Shanouk, Vorstin, Navy, L
Rianne, (geen andere tekst op achterkant), zwart, M
Bonny, Crime Time, navy, L
Natalie, Onora, kleur maakt niet uit, M/L
Carola, Sasja, Navy ofzo, S
xCarolaa schreef:ladyisabelle schreef:veel parcoursen rijden Carola
Anders misschien een keer ietsje meer de hoogte in bouwen?
Ja maar aan de andere kant wil ik haar ook gewoon de tijd gunnen, ze is nog redelijk jong.
Maar zoals je zegt, als we de hoogte in gaan let ze wel meer op me.
Ik wil ook gewoon proberen als ze zo door gaat een keer M te gaan en kijken hoe dat gaat. Maar dat gaat me toch wel wat te hard xd.
Met les springen we dan ook net wat hoger, maar dan kan ze het wel ;p.
Ik wil ook eerst proberen, zoals je zegt veel rijden en dan proberen die stress vanaf haar kant weg te krijgen. Maar na een jaar is er al niks aan veranderd, dus dat lijkt echt een onmogelijk iets