Starnmeer Westernbokkerstopic deel 2!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Stormchaser

Re: Starnmeer Westernbokkerstopic deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 07:30

Goedemorgen deze morgen!!
Jeeeej Mayo, welkom bij de club! Ik kan jou ook noteren voor team Edward neem ik aan?

Lieve mensen, nog 3 nachtjes slapen en dan gaan we eindelijk naar Drenthe, ik heb er zo onwijs veel zin in!!! Gisteravond melde Helga van L. dat na donderdag de weersverwachting ook weer een stuk beter is dus dat is natuurlijk goed nieuws!!

marjolijn81

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 08:02

yup san je mag mij bij team edward zetten!

trouwens ik heb ook peggy voor de fotoshoot met billy jean! goede tip san thanks!!

dus als er nog iemand is die 6 september vrij is en het leuk vind om bolle billy te laten glimmen dan hoor ik het graag :D

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 08:09

Wat leuk dat je Peggy gebeld hebt! Ze vindt het helemaal geweldig om te doen :D.

Normaal ben ik altijd vrij op maandag maar uitgerekend die dag heb ik de eerste trainingsdag "Increasing Your Effectiveness in the Practice Area (Day 1)". Verplichte training hier op kantoor... :r

Echt balen! Ik had zo graag geholpen!! ;(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 11:14

Hello allen!

Laat ik ook maar weer eens wat van me horen. Ben nu na dit weekend weer helemaal op orde, pff wat een ellende dat uitpakken haha!

Wat een geweldige trailer op de vorige pagina, vooral dat laatste stukje. Laten we maar snel alle gereedschap op stal verwijderen :+ Wel jammer om te horen dat deel 3 tegenviel!

Drenthe komt er idd al snel aan nu voor jullie, hopelijk werkt het weer mee. Maar dat zal vast wel goed gaan komen!

Heb achteraf echt geluk gehad dat ik me niet heb aangemeld. Whis heeft nog steeds een auw voetje door die stomme rotstraal. Dus had wss niet eens mee gekund. Maar het gaat wel steeds beter, dus hopelijk kunnen wij ook snel weer lekker boscrossen :D

marjolijn81

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 11:21

@beau: hopelijk is whis snel weer beter, komt vast goed met je verzorging!!

@San: jammer de bammer, maar misschien zijn er nog andere penny's of niet penny's beschikbaar?

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 08:12

Ah wat zielig voor tante Whiskey van haar voetje! Ik hoop dat het snel overgaat Beau. Inderdaad maar goed dat jullie je niet hebben aangemeld voor Drenthe. Wat ik mij trouwens afvroeg toen ik jullie vakantiefoto's zag: hoe weet je in godsnaam de weg daar? Ben je niet bang dat je verdwaald of zijn er wel routes uitgezet?

Pff, mensen wat een rotweer vandaag, ik hoop toch echt dat we het aankomend weekend in ieder geval droog houden hoor!

Trainingsstal Starnmeer kan eerdaags worden omgedoopt tot trainings- en bos, duin en strandrittenstal Starnmeer :D. Zag op Hyves dat Eef en Miek gister lekker naar het strand zijn geweest en dat Henk van de week ook wilde gaan 8-)! Laten we hopen op een mooie nazomer en een prachtige herfst!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 08:25

Haha nee hoor, verdwalen doe ik niet zo snel. Er zijn geen routes uitgezet, word zelfs uitgelachen als ik zeg dat je in NL verplicht bent op de ruiterpaden te blijven haha! Maar ik kom er tenslotte al 10 jaar en heb heel wat ritten en wandelingen gemaakt in die omgeving. Het is wel zo dat door bomenkap etc de paden er ineens anders uitzien, maar dan is het ff goed kijken en ben je zo weer georienteerd :)

Echt leuk dat iedereen zo into het buitenrijden is. Het lijkt me echt leuk om eens met een aantal trailers te gaan zodat we met het hele clubje een strandrit kunnen maken! :))

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 08:34

Count me in! Ik ga er vanuit dat ik na Drenthe gewoon probleemloos met Storm mee kan hoor!

Knap hoor dat je zo de weg weet, ik verdwaal zelfs nog in mijn eigen straat....

marjolijn81

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 10:29

goodmooooorning op deze mooie dag!

wie o wie heeft er een lamineerapparaat te leen? :D I need one for zie wedding!

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 16:15

Nee sorry Mayo
Ben je vanaaf op stal trouwens?

Anne_Ivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-10 09:28

Heey goeiemorgen, wat een rust hier. Iedereen hard aant werk of lekker met vakantie. Net als ik zei de gek. Ben aant pakken voor morgen!!!!!!!!!!!! Joehoe, nog 1 nachtje slapen!!! En dan EEN........, here we come!!
En vandaag gaat Kim 'rijden' op Ivy!!!! Gisteren voor het eerst erop gezeten, ole!! <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-10 14:16

Wat spannend Anne!

Allemaal onwijs veel plezier gewenst dit weekend!

Ik zal aan jullie denken als ik zo'n prairiebolletje zoals in die westernfilms over het erf zie waaien hahaha! :D

Kimmie_girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-10 21:42

ponykamp was super gaaf!! Alle mensen bedankt voor het super toffe weekend!! Op naar volgend jaar???!!

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-10 21:42

Het was idd helemaal geweldig, super accomodatie, en wat hebben we geboft met het weer!
Ik ben de volgende keer zeer zeker weer van de partij!

artist

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-10 22:14

heb alle foto's op hyves gezien, zag er geweldig uit, wat moeten jullie genoten hebben!!! En de paardjes ook, zagen er allemaal zoooooo relaxed uit!!!

+:)+ +:)+

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 09:37

Het was zo geweldig allemaal. De paarden waren superbraaf en zijn allemaal tot aan hun buik aan toe door het water heen gegaan. De ritten waren heerlijk, het huis was geweldig, de mensen waren gezellig. Kortom: volgend jaar gaan we zeker weer!

Mijn enige stressmomentje was toen de BBQ werd gebracht want ik dacht dat we véél te weinig eten zouden hebben, maar dat viel gelukkig mee!

Oja en Storm is omgedoopt tot Snorkel want die wilde languit in het water gaan liggen haha! Hij zat al op zijn knieen, maar ik was er gelukkig net op tijd bij!

dunnit

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 10:40

klinkt te gek zeg! waar waren jullie? met wie? zijn er ergens foto's?
als iemand me mailt (met een verhaaltje) zet ik het op de starnmeer site.

marjolijn81

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 11:36

ben bezig accountje op te zetten voor ons zodat iedereen zij nfotos er op kan zetten!

marjolijn81

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 11:36

en ik denk dat thom maar een mooi verhaal moet schrijven, of eigenlijk grace ;)

Kimmie_girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 11:53

Ja Grace en haar avonturen!! Ben benieuwd wat ze ervan vond :D

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 12:07

hebben jullie eerdaags misschien weer grond werk clinics op stal?? wil er graag meer over leren dus wil keer komen kijken bij een clinic

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 14:37

@Buster: Evelien bellen of website in de gaten houden!

@Dunnit: We zullen zorgen dat jij ook de foto's krijgt, leuk dat je het op de site gaat plaatsen! Verhaaltje vind ik ook wel leuk om te doen als Thomas geen tijd heeft, maar Thomas heeft op Hyvves meer 'dagboek' verhaaltjes geschreven over zijn paard dus het is misschien wel leuk als hij dat doet.

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 07:34

Zo, en toen begon het werkende leven weer!

Vakanties zijn zo snel ooohoooom!

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 08:36

:j helaas wel! Wij hebben nu ook alles gehad, alleen nog een weekendje sauna in het vooruitzicht met mijn verjaardag en dan is het over helaas.

Heb je het leuk gehad in Frankrijk Es? Dat ben ik gisteravond helemaal vergeten te vragen.

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 08:41

Ja was erg lekker! Lekker genikst, en stadje bekeken en gewinkeld!