! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
!
!
), zien we zo'n jongetje/meisje staan.
).

) wij helemaal zo praten enzoo 

! Kirsten_S schreef:Niet de allermooiste fokkerij, maar als er paarden staan vind ik het goed!

kan niet zo goed zien

!
Melanie_B schreef:Kirsten_S schreef:Niet de allermooiste fokkerij, maar als er paarden staan vind ik het goed!
Je bent toch niet gegaan

! De foto van mijn telefoon.
Kirsten_S schreef:Én tijgerpoes! De foto van mijn telefoon.
Melanie_B schreef:Ziet er leuk uit!
Ziet er wel oud uit, maargoed.
Leuke merrie!
!
! Zooo lief was die! maar volgens mij wel doof want hij reageerde heel slecht. Maar echt zo'n schatje! Emmaa_ schreef:Ik had samen met een vriendin echt een ongelofelijk foute dag vandaag.
Stonden we bij de turkse pizza boer (), zien we zo'n jongetje/meisje staan.
Oftewel zo'n "iets" waarvan je niet zeker weet of het nou een jongen of een meisje is.
Echt heel klein, ik denk maar 1.40 ofzoo
Maar het hand blond lang haar, dus wij dachten, nou, een meisje.
Dus zij vraagt zo, meisje, zit jij in de eerste? (ze was zo klein dat het net zo goed een vriendinnetje van mijn zusje had kunnen zijn).
Zegt het zo ;
ten eerste. ik ben een jongen.
ten tweede. ik zit in de eerste ja.
We moesten zóóó lachen
En er was ook een homo met een héleboel roze piercings in zijn gezicht
Echt heel fout.
Vervolgens stonden we daar, zij was haar pizza aan het eten en ik stond niks te doen.
Komen er zo twee jongens bij ons staan (waarvan eentje ONGELOFELIJK schattig was) wij helemaal zo praten enzoo
Dat kleine jongetje de hele tijd vet arrogant kijken
HET WAS ZO FAKKING GRAPPIG
Later was er zo een vriend van haar, zegt zo;
als jij op je knieën gaat zitten en durft te vragen of hij zijn moeder kwijt is, krijg je 20 euro.
En ik moet het filmen
Best flauw eigenlijk, maar oh zo grappig![]()

.
.
.
.
Later.