Gave foto's! Iell ben jij stewardess? Zag het ook op een hyve-foto.. Ik heb vliegangst
Ik ben morgen niet op stal, ik ben een weekendje weg. ben vanmorgen geweest. Tjelle heeft nieuwe schoenen. Zondag ben ik er weer... Nicolien doet Tjelle... Dus als er iets is, melden bij Nicolien want ik ben er niet
O leuk,de horse Event.Daar zou ik ook nog wel eens willen kijken maar dat is er nog nooit van gekomen.Beetje prijzig voor mij op het moment.
Kimbaie
Geplaatst door de TopicStarter: 12-09-09 19:06
Yvonne had kaartjes gewonnen, dus de entree viel nogal mee.
Ik wil trouwens even het volgende met jullie delen. Ik was namelijk vandaag naar de autowasstraat in Lansinghage (tegenover de Gamma). Tot mijn verbazing waren alle programma's slechts € 5,- ivm werkzaamheden daar op het terrein. Als typische nederlander heb ik uiteraard gekozen voor het normaal duurste programma. Mijn auto blinkt weer. Tot wanneer de werkzaamheden duren weet ik niet, maar ik zou als je de mogelijkheid hebt, snel je auto door die wasstraat halen indien nodig.
Redlich
Geplaatst: 13-09-09 19:50
Goh! Wat een drukte weer. Een hoop bij te lezen. Op stal was het ook al zo druk vandaag.
taverno
Geplaatst: 13-09-09 19:55
Jeetje,er is leven.
Redlich
Geplaatst: 13-09-09 20:24
Geen mensen op wedstrijd? Geen springles? Het was maar stilletjes!
tja.. ik moet er vandaag slechts vier doen. Althans drie nalopen en eten geven en Venga rijden.
Mijn broertje was eindelijk overgehaald om danslessen te gaan doen, dus betaald voor de les en vandaag naar kaptein. Die was gesloten, bleek de dansschool failliet, dus hij zijn 180 euries kwijt. Best veel voor een student (althans.. was voor mij ook veel geld geweest). Hij had er aardig de ziekte in.
Vandaag niet op stal geweest. kinderverjaardag in lelystad. Net pas een half uurtje thuis. Was wel weer gezellig.
Morgen ben ik er weer, alleen niet met binnen halen, dat ga ik net niet redden, heb om half 5 een afspraak in Voorburg. En ga het dagje gemis van me meisjes morgen avond weer goed maken met ze.
Is Kaptein failliet,die dansschool is al jaren in Zoetermeer.
Dat is echt zonde zeg,180 euro kwijt.
Redlich
Geplaatst: 14-09-09 08:28
Goedemorgen! Nieuwe dag, nieuwe kansen!
nikkielvis
Geplaatst: 14-09-09 08:40
Goedemorgen !!
Ik werdt vanmorgen wakker toen dacht ik dat het slecht weer zou worden. Maar als ik zo is naar buiten kijk ziet het er strak en blauw uit. Hopen dat het zo blijft.
Vanavond met mijn zus naar de bioscoop naar Harry Potter. Ben benieuwd hoor .....
taverno
Geplaatst: 14-09-09 08:43
Daar vind ik nu net helemaal niets aan,ik zal wel de enige zijn denk ik. Volgens mij hadden ze voorspeld dat het in de loop van de dag slechter gaat worden.
Veel plezier bij Harry Potter, in vond m erg leuk! Deja Vu ook een goede film trouwens, ga m vanavond nog een keer kijken denk ik.
Gister was ik bij Horse Event, heb een heel leuke dag gehad. Vond Lammert Haanstra erg goed. Heb ook nog gement, ik dacht doe eens gek. Was best pittig, bijna een paar mensen geschept op het terein. Zat er net 2 minuten op, en toen moest ik de bak uit.. HELP haha.