** Manege Belle Epoque bokkers!** [Deel 4!!!]

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Jane_

Re: ** Manege Belle Epoque bokkers!** [Deel 4!!!]

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-08 19:58

Emmaa_ schreef:
Jane_ schreef:
Ja ik kan anky dekjes namaken is ook niet zo moeilijk.. Knipoog
Hoef je niet crea bea voor te zijn.. Nagelbijten / Gniffelen
Gelukkig want ik ben het niet..

Nou, Anky dekjes zijn nog best wel moeilijk hoor Knipoog, voor een ander simpel dekje ofzoow hoef je niet crea te zijn, maar het is wel gaaf als je dat kan Knipoog. Van wat voor stof maak jij ze ? Lachen, ik koop meestal fleece in een leuk kleurtje Knipoog. Bij de wibra hebben ze nu trouwens hele leuke, ook appeltjesgroen Vingers aflikken

Ik haal een mooie stof ja.. en dan een oud dekbed.. en ik zal de site wel hier neerzetten.. Knipoog

Nataschaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-08 19:59

fallenangel3 schreef:
Jane_ schreef:
Ja ik kan anky dekjes namaken is ook niet zo moeilijk.. Knipoog
Hoef je niet crea bea voor te zijn.. Nagelbijten / Gniffelen
Gelukkig want ik ben het niet..

Je moet er wel goed voor kunnen naaien! (nee natas... niet die vorm van naaien Knipoog)

Hahahahah XD
Ik ben de leeftijd van doordenken wel een beetje voorbij, maar bedankt dat je het er bij zei, anders kon ik weer met me benen over me kaar gaan zitten XD Vork

Ahtnamas

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-08 19:59

Jane_ schreef:
fallenangel3 schreef:

Daarnaast is Mel hier ook wel vaak een pispaaltje hoor. Ja, ze schrijft soms dingen die niet zo handig zijn en die ze niet zo bedoeld. Bloos Maar ze wordt hier direct op afgerekend en dat vind ik ook niet helemaal eerlijk.(en dit is absoluut niet aanvallend bedoeld of zo.... maar gewoon een constatering Knipoog)

Pispaaltje.. ? Bloos!
Ik doe heel normaal en aardig tegen iedereen.. maar ze kan best wel op zichzelf letten..

Ja maar der wordt met name op haar berichten wel erg vel gereageerd en dat vind ik soms wel jammer. Knipoog

edit:
het gaat niet altijd over dingen die te ver gaan.. maar over kleine dingen... maar dit is het laatste wat ik hierover schrijf (voor nu) ik heb gezegd wat ik wilde zeggen Bloos
Laatst bijgewerkt door Ahtnamas op 16-01-08 20:08, in het totaal 1 keer bewerkt

Jane_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-08 20:00

Anoniem

Nataschaa

Jane_ schreef:
Nataschaa schreef:

Maar echt ? Of naai je dr gwn Anky op ?

En je hebt PM

Naai geen anky op laat het gwoon en doe er dan Jane Design op .. Lachen
Iris rijd ook vandaag met een Jane Design..

Okeeee Haha! Vet cowl ! Haha!

Jane_

Ik reageer op veel mensen fel als ik het er niet mee eens ben..
En ik ben bijna nooit fel.. maar als me iets te ver gaat wel..

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-08 20:02

Ik ga GTST kijken! Doei!

Nataschaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-08 20:03

Jane_ schreef:
Ik reageer op veel mensen fel als ik het er niet mee eens ben..
En ik ben bijna nooit fel.. maar als me iets te ver gaat wel..

hahaha, Jane en nooit vel ! XD
Je had dr moeten zien toen vandaga iemand perongeluk dr blikje cola uit dr hand stote Vork Ach gut

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-08 20:04

Ik ga zo hoowr Knipoog, ik spreek jullie allemaal morgen weer Lovers. Jane, welke kleuren staan leuk bij Phil? Vork.

Jane_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-08 20:05

Emmaa_ schreef:
Ik ga zo hoowr Knipoog, ik spreek jullie allemaal morgen weer Lovers. Jane, welke kleuren staan leuk bij Phil? Vork.

Babyblauw Lovers

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-08 20:06

Oké, nou, mensen, ik smeer hem hier, ik spreek jullie allemaal morgen ofzoow wel weer Vork. Doeii!.

Nataschaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-08 20:07

DOEI EMMAAA !!!

Ahtnamas

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-08 20:09

Melanieetjuh schreef:
Ik ga GTST kijken! Doei!

Ik keek GTST altijd in de Linda, Roos en Jessica tijd... man wat was ik verliefd op Rik!

Ahtnamas

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-08 20:13

Hoe zorg je ervoor dat je zeker weet dat de dekjes zacht zijn (overal hetzelfde) en dat ze nergens irriteren? (dat vraag ik me dan af.. want sommige dekjes zien er niet echt stevig uit!)

oh en deze
Afbeelding
Dat snap ik niet! Dan heb je je telefoon in je dekje zitten (ten eerste zit ie op die plek niet echt fijn lijkt mij) en dan val je van je paard af.. paard rent weg of jij hebt je poot gebroken... hoe bel je dan in godsnaam voor hulp?

Nataschaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-08 20:14

Hahahha, Tjah, ze gaan er vanuit dat dat nou net niet gebeurd..
Je moet wel opletten dat je direct achter je been tikt, anders heb een kapotte telefoon..Tong uitsteken
Maar het ziet er wel leuk en handig uit.. Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-08 20:15

Dat is inderdaad een beetje nutteloos ja Clown. In principe (en dan zeg ik niet dat het altijd hoeft), is het handig, dat als je met een eigen dekje rijdt, zelfgemaakt, dat je dan of zekerweet dat hij inderdaad overal gelijk is in de vulling, en anders zou ik zeker weten op zijn minst met een bontonderlegger rijden, je weet maar nooit. Maar een beetje ongelijke stof betekend niet gelijk dat een paard rugproblemen krijgt. Ik gebruik meestal als tussenlaag een oud dekbed ja, dat is vrij gelijk overal Knipoog.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-08 20:15

Maar je kan echt de leukste dingen zelf maken!, ik maak zelf showhalsters, en bv dekjes, & ik kan bijvoorbeeld ook uitrijdekens ofzoiets maken. Ik heb voor Nickey een keer een knalblauwe deken gemaakt.

BTW, ik ben er toch nog even Clown.

Jane_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-08 20:18

Ik was ook altijd stapel op Rik nu nog steeds Lovers
Hij is de reden dat ik weer kijk.. Nagelbijten / Gniffelen

Jane_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-08 20:19

Weet je wat ik wil kopen voor Flipje.. een roze halster met roze beschermers.. Lovers

Nataschaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-08 20:19

Emmaa_ schreef:
Dat is inderdaad een beetje nutteloos ja Clown. In principe (en dan zeg ik niet dat het altijd hoeft), is het handig, dat als je met een eigen dekje rijdt, zelfgemaakt, dat je dan of zekerweet dat hij inderdaad overal gelijk is in de vulling, en anders zou ik zeker weten op zijn minst met een bontonderlegger rijden, je weet maar nooit. Maar een beetje ongelijke stof betekend niet gelijk dat een paard rugproblemen krijgt. Ik gebruik meestal als tussenlaag een oud dekbed ja, dat is vrij gelijk overal Knipoog.

Maar opzich is een dekje toch om tussen het zadel en de rug te leggen? En niet voor verzachting. Ja ik weet niet goed hoe ik het moet zeggen.
Maar je hebt paarden met een gelpad, en die hebben dat echt voor verzachtig. Een dekje is toch meer om zweet op te vangen enz?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-08 20:22

Inderdaad Lachen, maar als je in de zomer gaat rijden met een hartstikke dik dekje, omdat hij dan comfortabel voor de rug ligt, dan lijkt dat me weer niet zo'n goed idee. Trouwens, veel mensen hebben deze vraag;

Anky pads, hebben een rechte bovenkant, dit is toch schadelijk voor de rug omdat er dan kreukels in gaan zitten, omdat hij goed moet komen te liggen?.

Anky pads, en eigenlijk alle dekjes, hebben een vrij goede pasvorm, dus je hoeft niet bang te zijn dat het de rug kapot maakt, zolang je de bovenkant van het dekje, een stukje de kamer in trekt als het ware.

Jane, roze zou echt heel leuk staan bij Flip ! Haha!

Jane_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-08 20:25

Emmaa_ schreef:
Jane, roze zou echt heel leuk staan bij Flip ! Haha!

Jaa... Lachen
Ik denk ut ook.. Knipoog
Ga denk een leuk roze halster halen voor hem..

Ahtnamas

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-08 20:27

Nataschaa schreef:
Emmaa_ schreef:

Maar opzich is een dekje toch om tussen het zadel en de rug te leggen? En niet voor verzachting. Ja ik weet niet goed hoe ik het moet zeggen.
Maar je hebt paarden met een gelpad, en die hebben dat echt voor verzachtig. Een dekje is toch meer om zweet op te vangen enz?

Ja maar als er echte oneffenheden in zitten. Moet je je voorstellen dat je vanacht op een matras met allemaal bulten en gaten slaapt Knipoog of een voorgevormde beha met bulten of draadjes. Dat zit toch ook niet lekker?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-08 20:29

Nee, dat klopt, daarom moet je ook altijd even 2 keer kijken voor je het dekje eronder gooit. Maar bij onze manegepaarden is dat geen probleem, want je mag alleen met eigen dekje rijden, als je hem over de andere heen doet Knipoog.