't Einde is zoek.. Wij beppen door tot op 't Einde!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Kendera

Re: 't Einde is zoek.. Wij beppen door tot op 't Einde!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 00:25

Noesie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-09 11:07

Wat een stilte hier...

Vanes wat leuk dat je verder gaat met fotoshoots maken!
Nog niet veel reacties helaas zag ik..
Als je een keer iemand nodig hebt om aandacht van paarden te trekken ofzo moet je maar een seintje geven, vind t wel leuk om mee te gaan als t qua tijd uit komt!

Noesie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-09 11:12

Ik zal even een reactie op wat berichtjes geven, lees altijd wel snel bij maar t komt dan weer niet van reageren..

Liesje: hoe is de bruiloft van je vader geweest? Heb je er nog iets mee gedaan of vond je het te moeilijk?
Ben je ook nog steeds zo moe? Weet je inmiddels al waar t van komt/ gekomen is of ook nog steeds niet?

Veer: Dat zal wel even schrikken geweest zijn dat dat nodig was.. Wel fijn om te horen dat het nu weer allemaal goed is! Heb je nu in de toekomst nog meer risico als een ander of is dat ook niet nodig?

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 11:18

zoals het er nu uitziet heb ik in de toekomst niet meer risico dan een ander Noes... ik blijf voorlopig alleen wel onder wat strengere controle staan... om dat risico dus te blijven tegenhouden zeg maar... :)

Noesie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-09 12:08

Dat is dan wel fijn voor je eigen gevoel ook wel prettig als t wel onder controle blijft!
Maareh... wat is de schuld van de hele nieuwsredactie?

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 12:13

ALLES is de schuld van de NieuwsRedactie :Y)

Liesje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 12:14

Noesie schreef:
Liesje: hoe is de bruiloft van je vader geweest? Heb je er nog iets mee gedaan of vond je het te moeilijk?
Ben je ook nog steeds zo moe? Weet je inmiddels al waar t van komt/ gekomen is of ook nog steeds niet?

Ik ben er niet heen geweest, vond het echt heel moeilijk en ik had zo weinig tijd om na te denken. Mijn vader heeft wat foto's gemaild en bij het zien van de beelden merkte ik echt dat het een goede keuze is geweest om er niet heen te gaan. Ik had me verschrikkelijk gevoeld als ik er bij geweest zou zijn. Niet dat ik het hem niet gun, ik vind het prima. Maar al die mensen die ik helemaal niet ken, die een andere taal spreken en die dan echt oprecht blij zijn voor hem, en denken dat ik ook ontzettend vrolijk ben en dus ook onwijs blij tegen mij gaan doen.. Nee dankje.

Mijn moeheid ging een tijdje goed, had ook even geen last van mijn spieren. Erg opvallend was dat dat was toen ik een stopweek had met de pil. Nu ik weer aan een nieuwe strip begonnen ben begint het gezeur weer. Vandaag voel ik me een uitgewrongen vaatdoek, zou het liefst de hele dag slapen. Heb vannacht tot een uur of 3 wakker gelegen met vreselijke pijn in mijn linkerbeen.
De dokter heeft nog steeds niks gevonden, moet ook eerlijk zeggen dat ik er niet meer geweest ben. Ik ben er een beetje klaar mee. Van de pil die ik nu heb, heb ik nog 2 nieuwe strips liggen, die maak ik op.. En dan probeer ik een andere pil om te kijken of het uitmaakt.

Schiet dus voor geen meter op :+

Noesie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-09 12:21

Balen zeg dat t nog steeds zo rot is... Klinkt inderdaad dan alsof t met je pil te maken kan hebben.. Ik ben juist in mn stopweek altijd moeier enzo omdat ik dan ongesteld ben..
Maar je kan toch ook tussendoor al naar de huisarts om een andere pil te vragen.. Denk niet dat de apotheek dat zelf mag afgeven zonder recept..

Wel fijn dat je als het gaat om je vaders verjaardag dat je wel een goede keuze hebt gemaakt voor je gevoel! Beter dan dat je achteraf spijt krijgt dat je niet gegaan bent!

Veer en Lies.. hoe is het eigenlijk met jullie paardekinders?

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 12:31

Banjer gaat erg goed... geniet nog steeds van haar vakantie... :D De rijhal is nog er nog niet, dus we rijden alleen buitenritten.... bevalt ons beiden prima :D
En ze ligt gelukkig goed in de groep bij de "grote jongens".... als ze in een bepaald perceel staan, dan zie ik ze lopen als ik uit mijn slaapkamerraam kijk... dat perceel ligt nl. achter onze tuin, er zit alleen nog een stoppel tussen :D

Hoe is het met Viooltje? Ik mis haar wel hoor... zo'n lieffie... :D

Liesje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 12:32

Trouwdag ;)
Maar idd, moet wel even doktertje bellen voor een recept.
Proberen kan geen kwaad.. Het kan bijna niet anders dan dat het door die pil komt eigenlijk, het valt gewoon op.

Noesie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-09 12:46

Trouwdag / verjaardag ... wat is het verschil ;)

Veer: lekker toch relax rond hobbelen en de omgeving verkennen! Ik ken t gevoel je paard vanuit je raam te zien lopen! Heerlijk is dat :D

Viooltje gaat super goed! Ze zit heerlijk in dr vel! Teddyvacht begint al aardig los te laten.. En als ze t zonnetje ziet schijnen staat ze heel de tijd te hinniken..
Rijden heb ik deze winter niet gedaan met haar.. Komt qua tijd ook beter uit voor mijzelf... Wandel nu elke dag ruim n half uur met haar, nou ja wandelen... op de terugweg moet ik toch knap snelwandelen, dan loopt ze namelijk een groot deel te draven / dribbelen naast me..
Ga dan zelf wat harder lopen dan kan zij dr ei in t drafje kwijt..

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 12:48

hihi fijn om te lezen dat het goed gaat met Viooltje :+:

En hoe is het met Donna? en Costa? en de andere paarden op stal?

Liesje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 12:49

Ik ga dalijk gewoon de huisarts bellen of het van mn pil zou kunnen komen en of ik een andere kan proberen.
Hoop het wel, en ik hoop ook dat het verschil maakt want ik word het een beetje zat :P Ik dacht dat ik er vanaf was maar helaaaaaaas :=

Liesje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 12:49

Fijn dat het zo goed gaat met viooltje!!

Liesje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 12:50

Ik ga ff douchen :)

Noesie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-09 13:49

Goed zo lies! Gelijk actie ondernemen ;) als t daar echt van komt kun je maar beter zo snel mogelijk n ander hebben.. Heb je ook nog de handleiding die bij de pil hoort? Misschien staat daar ook iets in erover..

Maar Lies hoe ist me Riep? En waarom staat hij niet meer in je profiel?

Donna gaat ook goed! Ze ziet er super uit en rijden gaat ook steeds beter.. ze word steeds rechter en stabieler en de aanleuning word ook al constanter!
Ben nu al een paar keer op de weg uit wezen stappen en wil binnenkort met mooi weer met n rustig paardje een buitenritje proberen te maken..

Costa is groot geworden! Denk dat ze ongeveer 140 cm is momenteel.. Ze is wel heel braaf in de omgang! En als ze t niet is merkt ze ook snel genoeg dat ze dat de volgende keer niet hoeft te proberen ;)
Ze staat nu samen met Noa (ander veulen van stalgenootje) elke dag in de paddock.. Ze hebben tot 1 maart nog elke dag een poosje in t land gelopen, maar nu heeft t land zn tijd nodig om te herstellen..
Op stal in het wel een viespeukje! Maar ja er is zoveel te zien om haar heen dat ze t lekker door elkaar heen draait..

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 13:56

dan moet je eens met Nova meegaan Noes, of met Idylle... dat zijn 2 superbrave paarden... :) Als ik nog in Schiedam had gewoond, hadden jullie wel met Banjer meegemogen :D

Liesje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 15:21

Noesie schreef:
Goed zo lies! Gelijk actie ondernemen ;) als t daar echt van komt kun je maar beter zo snel mogelijk n ander hebben.. Heb je ook nog de handleiding die bij de pil hoort? Misschien staat daar ook iets in erover..

Maar Lies hoe ist me Riep? En waarom staat hij niet meer in je profiel?

Heb gebeld, moet morgenochtend ff terugbellen. Assistente gaat overleggen met mn huisarts. Ik had idd de handleiding opgezocht, vond er eentje op internet. Maar daar staat niks in wat op mijn klachten lijkt. Maarja ik slik hem nu al vanaf mijn 12e of 13e, nooit last gehad. Maar misschien is het gewoon omdat m'n lichaam die troep niet meer wil hebben ofzo, weet het ook niet. Ik ben nu 19, dus ik gebruik hem al best wel lang.

Met Riep gaat het wel goed, zn knie kraakt minder. Hij heeft nu alleen een grote wond op z'n kogel rechtsachter. Maar verder gaat het goed.
En niet meer in mijn profiel? Jawel hoor :P

Noesie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-09 15:50

Stiekuhmurt!!

Balen dat hij een wond heeft... hoe komt hij daar nou weer aan?

Pil is inderdaad wel raar als je m al zo lang slikt.. Wie weer is tussentijds de samenstelling veranderd zodat er nu een stofje in zit waar je niet goed tegen kunt..
Hopelijk dat de dokter morgen meer kan vertellen..

Noesie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-09 15:50

Vera........................................... wat is nou de schuld van de hele nieuwsredactie??

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 16:02

Noesie: ALLES is de schuld van de NieuwsRedactie :D

Liesje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 16:22

Noesie schreef:
Stiekuhmurt!!

Balen dat hij een wond heeft... hoe komt hij daar nou weer aan?

Pil is inderdaad wel raar als je m al zo lang slikt.. Wie weer is tussentijds de samenstelling veranderd zodat er nu een stofje in zit waar je niet goed tegen kunt..
Hopelijk dat de dokter morgen meer kan vertellen..

Hopelijk zegt de dokter morgen haal maar lekker een ander merk bij de apotheek :P

Liesje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 16:23

Banjer schreef:
Noesie: ALLES is de schuld van de NieuwsRedactie :D

Jamaar WAT is dan ALLES?! :D

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 16:29

gewoon... ALLES :Y)

Noesie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-09 16:31

hihi ik krijg versterking :D