meelen schreef:ATE schreef:reken wel op jullie hulp hoor
Aanbod blijft geldig hoor
ja gaan er ook gebruik van maken hoor
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
meelen schreef:ATE schreef:reken wel op jullie hulp hoor
Aanbod blijft geldig hoor

meelen schreef:@Winnitou..............
WAT IS DAT GOED NIEUWS!!! GEFELICITEERD
Ik ben echt blij voor je.

winnitou schreef:ga nu maar een keer vroeg naar bed, welterusten!
lekker en tot Bokt
maar weer.
Ik hoop dat je van de champagne genoten hebt
. meelen schreef:Maar gaat die bult dan vanzelf ook weer weg? Of is daar geen zicht op?
winnitou schreef:Denk dat de champagne ik het weekend komt, heb gisteren niks gezien. Ga straks met Floris even de stad in om in te kopen voor Rowan zijn verjaardag (a.s. maandag). Floris moet mee van me en Rowan vindt het niet eerlijk dat hij naar school moet en niet mee mag". "het is toch voor mijn verjaardag" beredeneert hij, "dan moet je er toch zelf ook bij zijn".
Is vrij uniek dat Floris en ik samen gaan shopen.
winnitou schreef:Hahahaha...nou HEEL VEEL PLEZIER dan maarDenk dat de champagne ik het weekend komt, heb gisteren niks gezien. Ga straks met Floris even de stad in om in te kopen voor Rowan zijn verjaardag (a.s. maandag). Floris moet mee van me en Rowan vindt het niet eerlijk dat hij naar school moet en niet mee mag". "het is toch voor mijn verjaardag" beredeneert hij, "dan moet je er toch zelf ook bij zijn".
Is vrij uniek dat Floris en ik samen gaan shopen.
.

xan schreef:Vanochtend weer een lekkere priveles gehad.
Ik was de enige in de bak. Dan gaat het wel allemaal lekker, maar zodra er meerdere komen moet Xandra alles in de gaten houden.
Gister heeft Joline een les meegereden bij Tom. Op Xandra dus, en dat ging super goed. Ze wende steeds op tijd af en maakte mooie voltes om geen "last" van die ponies te hebben.
Ze vond de les wel een rommeltje, en dat was het dus ook, ponies die de verkeerde kant op gingen, of alles afsnijden en nog erger, gewoon gingen rollen (Met zadel op en kind er gelukkig op tijd af).
Zelf had ze heerlijk gereden, en Xandra was gewoon vreselijk lief.

xan schreef:Vanochtend weer een lekkere priveles gehad.
Ik was de enige in de bak. Dan gaat het wel allemaal lekker, maar zodra er meerdere komen moet Xandra alles in de gaten houden.
Gister heeft Joline een les meegereden bij Tom. Op Xandra dus, en dat ging super goed. Ze wende steeds op tijd af en maakte mooie voltes om geen "last" van die ponies te hebben.
Ze vond de les wel een rommeltje, en dat was het dus ook, ponies die de verkeerde kant op gingen, of alles afsnijden en nog erger, gewoon gingen rollen (Met zadel op en kind er gelukkig op tijd af).
Zelf had ze heerlijk gereden, en Xandra was gewoon vreselijk lief.

LIQUITA schreef:Fijn dat het zo lekker ging met Xandra. Wanneer is jou volgende wedstrijd, en waar?

LIQUITA schreef:Tring Tring...1 nieuwe reactie in het Veldt topic.